Quarkcoin 0.50$ bile göremeden sona erecektir. QRK balon coindir. Yazılımı yapan adam halka duyurmadan önce kendi mining yapmış ve %99 civarı QRK şuan kazılmış durumda.
250 Milyon QRK var ama şuan satan adam bulmak zor. Bunun nedeni kazılmış qrkların çoğu yazılımı yapan kişilerde olması. Onlar satışa açtığı an 0.010 civarına tekrar döner.
Bitcoin şuan ödeme sisteminden çok yatırım amaçlı kullanılıyor bu yüzden çok sert düşüş ve çıkışları var. Düşünün Bitcoinle %15 kâr koyarak bir ürün satıyorsunuz ama sabah bir bakmışsınız %15 düşüş var. Alın gitti sizin kâr.
Bu yüzden bazı yerler Bitcoini geçici olarak durdurmuş durumda.
Bitcoinden 4 kat daha fazla kazılacak olan Litecoin bence ödeme sistemi olarak kullanılacak coindir. Ardından ise Primecoin, Peercoin ve Feathercoin geliyor.