Sanki adamlar 19'nda diyeceklerki: Quark satın alın kaybederseniz paranızı ben vereceğim.
Coinler mining zorluğu arttıkça değer kazanırlar. Peki hepsi kazılmış Quarkcoin neden daha fazla değer kazansın?
[QRK] Quark Coin!
241
●22.452
- 21-12-2013, 02:13:52quark coin beklenen çıkışı yakalayamadı. keiserin açıklamasından 2 gün geçti. coin piyasasındaki genel çöküşün bunda etkisi var sanıyorum. quarkla ilgili beklenti gittikçe düşüyor. ama ben yinede elimdekileri tutucam ne olur ne olmaz bakarsın talihimiz döner bi anda.
- 21-12-2013, 03:39:56bitcoin talktamı ne okumuştum quark hakkında ne pozitif nede negatif yorumlarda bulunmuş. genel değerlendirmeler felan pek beklenildiği gibi açık desteği yokmuş yani.netimaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2013, 08:38:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Lakin yatırım da 27 M' da...Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar 69 M i görmesi durumunda açıklama etkileri görülecektir...