• 17-12-2013, 03:49:15
    Sanki adamlar 19'nda diyeceklerki: Quark satın alın kaybederseniz paranızı ben vereceğim.

    Coinler mining zorluğu arttıkça değer kazanırlar. Peki hepsi kazılmış Quarkcoin neden daha fazla değer kazansın?
  • 17-12-2013, 05:11:54
    Piyasadan 6 saatte 1 milyar $ daha çıkmış durumda. Paraşütsüz düşüyor vallahi coinler.
  • 17-12-2013, 05:45:49
    $ 0.093

    0,08'e düşerse çok iyi fırsat. 0,08 quarkın direnç noktası. 0,08 den alınırsa önümüzdeki haftalara 0,3den satma şansınız olur.

    tahmindir
  • 21-12-2013, 02:13:52
    quark coin beklenen çıkışı yakalayamadı. keiserin açıklamasından 2 gün geçti. coin piyasasındaki genel çöküşün bunda etkisi var sanıyorum. quarkla ilgili beklenti gittikçe düşüyor. ama ben yinede elimdekileri tutucam ne olur ne olmaz bakarsın talihimiz döner bi anda.
  • 21-12-2013, 03:20:12
    Quark premined olmasaydı bu kadar düşmezdi.
  • 21-12-2013, 03:26:28
    kaiser ne acikladi, hic takip etmedim..?
  • 21-12-2013, 03:39:56
    netimaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaiser ne acikladi, hic takip etmedim..?
    bitcoin talktamı ne okumuştum quark hakkında ne pozitif nede negatif yorumlarda bulunmuş. genel değerlendirmeler felan pek beklenildiği gibi açık desteği yokmuş yani.
  • 21-12-2013, 08:38:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    quark coin beklenen çıkışı yakalayamadı. keiserin açıklamasından 2 gün geçti. coin piyasasındaki genel çöküşün bunda etkisi var sanıyorum. quarkla ilgili beklenti gittikçe düşüyor. ama ben yinede elimdekileri tutucam ne olur ne olmaz bakarsın talihimiz döner bi anda.
    Lakin yatırım da 27 M' da...

    Tekrar 69 M i görmesi durumunda açıklama etkileri görülecektir...