netimaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaiser ne acikladi, hic takip etmedim..?
bitcoin talktamı ne okumuştum quark hakkında ne pozitif nede negatif yorumlarda bulunmuş. genel değerlendirmeler felan pek beklenildiği gibi açık desteği yokmuş yani.