Sanki adamlar 19'nda diyeceklerki: Quark satın alın kaybederseniz paranızı ben vereceğim.

Coinler mining zorluğu arttıkça değer kazanırlar. Peki hepsi kazılmış Quarkcoin neden daha fazla değer kazansın?