• 14-12-2013, 17:27:16
    Üyeliği durduruldu
    İki gün iyi gidince herkes destek, 1 gün biraz düşünce hemen arkasından atılıp tutuluyor.

    Herkes kendi bildiğini yapacak tabiki, ama benim tavsiyem telaşlanıp elinizdekileri kaçırmayın.

    Bu gunki düşüşün nedeni btc38 sitesinde server güçlendirme çalışmaları nedeni ile quarkın işleme açılmasının gecikmesidir.

    Yarın öbür gün işleme açılınca ozaman bu fiyattan sattığınıza pişman olabilirsiniz.
  • 14-12-2013, 19:06:20
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar eğer quark coin 0,09 - 0,1 seviyelerine düşerse o sınırdan alım yapılabilir çünkü büyük bitcoin düşüşünde quarkcoin 0,08e düşmüştü yani coinin direnç noktası bence 0,09 civarı bu noktaya düştüğünde alım yapılırsa hafta içi yine 0,25'leri görecektir diye düşünüyorum.
    ben o seviyeye bir daha düşeceğini sanmıyorum, en azından bu hafta düşmez, salı günü de 0,25-0,3 görecektir diye tahmin ediyorum.
  • 16-12-2013, 01:48:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her haftasonu yaşanan rutin düşüş. Paniklemeyin ve 19 Aralık' ı bekleyin...
  • 16-12-2013, 18:06:52
    2500 qrk elimde patlıyacak gibi... 0,26$ iken aldık şuan 0,16$ ... 18'inde artış olmazsa iyi söveceğim
  • 16-12-2013, 18:08:43
    panik yapmayın hocam bitcoin 1000 dolara yaklaştıgında satarsınız
  • 16-12-2013, 18:11:10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panik yapmayın hocam bitcoin 1000 dolara yaklaştıgında satarsınız
    Zaten min 0,30$ a kadar satmayacağım çökersede çöksün zaten bitcoin ile 2 ye katlamışken satmadık şuan zarardayız komple batayım fark etmez
  • 16-12-2013, 19:22:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    200quark aldık 0.26dan şuan pişman olmak üzereyim
  • 16-12-2013, 20:32:24
    beyler zaten hep dedik alın kenarı atın diye. ne biliyorsunuz 6 ay sonra 5$ olmayacağını?

    böyle günlük düşüşlerle yanlış korkulara kapılmayın. alın quarkı atın kenarı işinize gücünüze bakın.

    böyle yaparak diğer alıcılarıda paniğe düşürüyorsunuz kısa vadeciler bitcoin ve litecoin alıp satmalı çünkü bitcoin her hafta 700$a düşüp sonra 1000$ a çıkıyor. aynı şekilde litecoin 25$a düşüp sonra 35$a çıkıyor düşünce alıp yükselince satıp kazanabilirsiniz.

    quark coin ise sadece 0,2$ civarlarında geziniyor ve amacımız ilerde patlama yapacağında büyük vurgunu yapmak. (planladığımız ve olmasığını istediğimiz)

    günlük al satla quark coin yatırımı yapılmaz.

    kaldı ki 0,15 den alıp 0,29 a çıktığında satanlar yine kazandı. düşünce kötü çıkınca iyi, yok öyle bi dünya

    relax olun bence. scam coin diyenlerede bakmayın. elinizde tutun quarkları.
  • 16-12-2013, 20:52:00
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden bakıyosunuz hocam benmi yanlış bakıyorum acaba
    http://allcoinmarket.com dan takip edebilirsin