arkadaşlar eğer quark coin 0,09 - 0,1 seviyelerine düşerse o sınırdan alım yapılabilir çünkü büyük bitcoin düşüşünde quarkcoin 0,08e düşmüştü yani coinin direnç noktası bence 0,09 civarı bu noktaya düştüğünde alım yapılırsa hafta içi yine 0,25'leri görecektir diye düşünüyorum.
ben o seviyeye bir daha düşeceğini sanmıyorum, en azından bu hafta düşmez, salı günü de 0,25-0,3 görecektir diye tahmin ediyorum.