• 14-12-2013, 12:47:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen çok iyi fiyattan almışsın hocam ben 0.26dan aldım şuan 0.29 ama aldığım quark coinler bter.com da şuanda herhangi bi cüzdana aktarmadım sorun çıkarmı ?
    29 olduğundan emin misiniz hocam? Bende resmen dün gece dibe vurduğu görünüyor. Şu anda da 23 dolaylarında seyrediyor.
  • 14-12-2013, 12:51:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahab07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29 olduğundan emin misiniz hocam? Bende resmen dün gece dibe vurduğu görünüyor. Şu anda da 23 dolaylarında seyrediyor.
    nerden bakıyosunuz hocam benmi yanlış bakıyorum acaba
  • 14-12-2013, 12:55:50
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden bakıyosunuz hocam benmi yanlış bakıyorum acaba
    bter.com ve cryptsy.com her ikisinde de durum aynı hocam. Grafikleri de gece düşüş olduğunu gösteriyor.
  • 14-12-2013, 13:24:58
    panik yapmayın. bitcoin deki düşüş + quark'ın btc38 de satış beklentisinin henüz gerçekleşmemiş olması piyasayı kırılgan yapıyor. bu eşikler arttığında çıkış bekleniyor quark'ta.
  • 14-12-2013, 13:42:43
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panik yapmayın. bitcoin deki düşüş + quark'ın btc38 de satış beklentisinin henüz gerçekleşmemiş olması piyasayı kırılgan yapıyor. bu eşikler arttığında çıkış bekleniyor quark'ta.
    aynen btc38 e eklenilmesi bekleniyordu başka bir bahara kaldı sanırım.. merak etmeyin yükselir şimdi diplerdeyken almak lazım toplanmaya başladı
  • 14-12-2013, 13:43:40
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden bakıyosunuz hocam benmi yanlış bakıyorum acaba
    evet inmiş 0,17 olmuş

    http://coinmarketcap.com/

    bence biraz daha bekleyin pazar akşamına kadar bu quark biraz daha düşer çünkü anlık bir düşüş yaşamış ben sabaha karşı yattığımda 0,26 idi öğlen kalktım bi baktım 0,17 olmuş. buda hafta sonu düşüşüne quarkta katılmış demek oluyor.

    pazar akşamına kadar biraz daha düşebilir. iyi bir alım fırsatı olabilir.
  • 14-12-2013, 14:21:23
    Bu SCAM coinin hak ettiği değer 0.01 bile değildir. Proof of Work diye bir kavrama dahil olmadan 250 milyon zart diye kazıldı. Yok açıklama yapılacak yok zart yok zurt. Bu fiyattan satan kârlıdır. Benden söylemesi.
  • 14-12-2013, 15:42:31
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu SCAM coinin hak ettiği değer 0.01 bile değildir. Proof of Work diye bir kavrama dahil olmadan 250 milyon zart diye kazıldı. Yok açıklama yapılacak yok zart yok zurt. Bu fiyattan satan kârlıdır. Benden söylemesi.
    aynen katılıyorum bir anda cıkıp bazılarında stok olmadığına inanmak kesinlikle kör gözlülüktür. Tabiki de düşük fiyattan alıp bu fiyatta satanlar karlıdır eğer dün alanlar olduysa an itibariyle %30 zarardalar.
  • 14-12-2013, 16:06:29
    arkadaşlar eğer quark coin 0,09 - 0,1 seviyelerine düşerse o sınırdan alım yapılabilir çünkü büyük bitcoin düşüşünde quarkcoin 0,08e düşmüştü yani coinin direnç noktası bence 0,09 civarı bu noktaya düştüğünde alım yapılırsa hafta içi yine 0,25'leri görecektir diye düşünüyorum.