• 09-12-2013, 20:09:33
    Üyeliği durduruldu
    Alınamıyorda artık alis emri veriyorum ozellikle piyasa fiyatının ustune, bir turlu yakalayamıyorum gecikmeden dolayı adam akıllı exchange sitelerine koysalar su coini onu dahada acılcak
  • 09-12-2013, 20:38:51
    Satildi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınamıyorda artık alis emri veriyorum ozellikle piyasa fiyatının ustune, bir turlu yakalayamıyorum gecikmeden dolayı adam akıllı exchange sitelerine koysalar su coini onu dahada acılcak
    cryptsy'de yakalayamadınız mı?
  • 09-12-2013, 20:46:11
    Üyeliği durduruldu
    Yakaladım devamlı alıyorum ama cok zor yakalanıyor
  • 09-12-2013, 20:52:44
    nereye gidecek bu quark millet alınır mı? uçtu gidiyor. şişiriliyor mu sizce?
  • 09-12-2013, 22:23:30
    osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye gidecek bu quark millet alınır mı? uçtu gidiyor. şişiriliyor mu sizce?
    abi alımı 2 gün önce yapmanız lazımdı 0,08e kadar düştü ben 0,09dan 600 adet felan aldım sanırım.

    canım yanmasın diye az alıyorum her ne kadar quarka güvensemde coin sistemine güvenmiyorum malum çok zor para kazanıyoruz birde buralarda binlerce dolar kaptırırsam üzer beni.

    ama 100-200$ canımı acıtmaz. bu şekilde girmek lazım bence coin işine. veya bilgisayarınla quark kazıcaksın yada vps kiralıcaksın o kazacak. bu sayede quark alacağın parayla quark kazabilirsin. bence kazmak almaktan daha uygun olur.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:23:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:59:17 --

    quarkcoin market kapasitesi sırasında 4.sıraya geçti. namecoin bi alta indi. herşey tıkırında gidiyor gittikçe değer kazanıyor.

    şuanki $ karşılığı 0,23$
  • 09-12-2013, 22:54:51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    QuarkCoin sonunda harekete geçti, BTC38'de eklediğinde bakalım neler olacak ?
  • 09-12-2013, 23:03:49
    wika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    QuarkCoin sonunda harekete geçti, BTC38'de eklediğinde bakalım neler olacak ?
    üzerine birde keiser açıklama yapacak. şimdiden 4.sıraya yükseldi.
  • 09-12-2013, 23:38:19
    Süper bir ivmesi var nazar değmesin
  • 09-12-2013, 23:50:29
    toplam 300tl ye aldığım quarklar şuan satsam 700tl tutuyor. ama satmayacağım 10$a kadar isterse 2 sene geçsin üstünden beklicem