nereye gidecek bu quark millet alınır mı? uçtu gidiyor. şişiriliyor mu sizce?
abi alımı 2 gün önce yapmanız lazımdı 0,08e kadar düştü ben 0,09dan 600 adet felan aldım sanırım.
canım yanmasın diye az alıyorum her ne kadar quarka güvensemde coin sistemine güvenmiyorum malum çok zor para kazanıyoruz birde buralarda binlerce dolar kaptırırsam üzer beni.
ama 100-200$ canımı acıtmaz. bu şekilde girmek lazım bence coin işine. veya bilgisayarınla quark kazıcaksın yada vps kiralıcaksın o kazacak. bu sayede quark alacağın parayla quark kazabilirsin. bence kazmak almaktan daha uygun olur.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:23:30 -->-> Daha önceki mesaj 21:59:17 --
quarkcoin market kapasitesi sırasında 4.sıraya geçti. namecoin bi alta indi. herşey tıkırında gidiyor gittikçe değer kazanıyor.
şuanki $ karşılığı 0,23$