• 04-12-2013, 21:49:41
    #64
    Çok fazla Market Cap ı var. Bende yatırdım ama bir spekilasyon bişi olmazsa zarardayız beyler
  • 04-12-2013, 23:07:36
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Son 24 saatte 15 milyon $ değerinde QRK satıldı yanılmıyorsam. Btc ve Ltc' deki yükselme öncesinde oldu bu da...
  • 05-12-2013, 00:25:53
    #66
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla Market Cap ı var. Bende yatırdım ama bir spekilasyon bişi olmazsa zarardayız beyler
    20 Liralık zarar olsa ne yazar olmasa ne yazar
  • 05-12-2013, 00:58:45
    #67
    $ 0.16 quark almanın tam sırası beyler çıkar diye bekliyoruz bir umut.
  • 05-12-2013, 01:05:21
    #68
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $ 0.16 quark almanın tam sırası beyler çıkar diye bekliyoruz bir umut.
    hocam o bu ara böyle dünde 13e kadar düşrü öyle gidiyo geliyo. ondan diyoz zaten patlamaya hazır bomba diye. bunu birileri bi anda uçurtacak.

    birileri açıklama mı ne yapacakmış bişi yapacakmış sanırım o zaman olacak bişeyler quarka. 13-23 arası gidip geliyor kaç gündür.

    bende btce yeni üyeliklere izin vermiyo para aktaramıyom o yüzden yarın 3 gün sürem bitiyo. ben almadan patlamasa bari.
  • 05-12-2013, 01:18:24
    #69
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o bu ara böyle dünde 13e kadar düşrü öyle gidiyo geliyo. ondan diyoz zaten patlamaya hazır bomba diye. bunu birileri bi anda uçurtacak.

    birileri açıklama mı ne yapacakmış bişi yapacakmış sanırım o zaman olacak bişeyler quarka. 13-23 arası gidip geliyor kaç gündür.

    bende btce yeni üyeliklere izin vermiyo para aktaramıyom o yüzden yarın 3 gün sürem bitiyo. ben almadan patlamasa bari.
    Çok ucamaz gibime geliyor bana millet stock yapmış bir kaç katına çıkınca direk satış olucak gibi duruyor. Bende baya yatırım yaptım bir umut bekliyoruz hemde en üsten aldık
  • 05-12-2013, 09:41:16
    #70
    aldığımda 0.16$ idi , 0.136$ den sattım , zeta coin aldım kar yaptım sattım . gittim quarki 0.12$dan geri aldım

    500 tane quark varken şimdi 660 tane oldu

    trade yapmasak sürüncez vallahi
  • 05-12-2013, 13:53:45
    #71
    bu cryptsy ne kadar dandik bi yermiş yahu quark düştü epey quark aldım 1 saattir hala open order diyo quark yükseliyo yavaş yavaş böyle saçmalıkmı olur inşallah iptal etmezler alımı.

    quarkı alıp cüzdanıma koyim bi daha işim olmaz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:53:45 -->-> Daha önceki mesaj 13:27:28 --

    onay geldi demekki gecikme olsada o anki alımdan yapıyor. ama yinede korkuttu

    813 quark aldım 0,09'dan. epey iyi denk geldi.

    600 derken 813 adet aldım allahın işi işte en düşük kurdan aldık 2 sene sonra quark 10dolar olunca 8300$ alacam (zaman kapsülü)
  • 05-12-2013, 21:36:58
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu cryptsy ne kadar dandik bi yermiş yahu quark düştü epey quark aldım 1 saattir hala open order diyo quark yükseliyo yavaş yavaş böyle saçmalıkmı olur inşallah iptal etmezler alımı.

    quarkı alıp cüzdanıma koyim bi daha işim olmaz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:53:45 -->-> Daha önceki mesaj 13:27:28 --

    onay geldi demekki gecikme olsada o anki alımdan yapıyor. ama yinede korkuttu

    813 quark aldım 0,09'dan. epey iyi denk geldi.

    600 derken 813 adet aldım allahın işi işte en düşük kurdan aldık 2 sene sonra quark 10dolar olunca 8300$ alacam (zaman kapsülü)
    0.14 suanda. en cok fırlayan Nxt ;
    $ 12,835,984 $ 0.013 1,000,000,000 NXT +345.20 %