bu cryptsy ne kadar dandik bi yermiş yahu quark düştü epey quark aldım 1 saattir hala open order diyo quark yükseliyo yavaş yavaş böyle saçmalıkmı olur inşallah iptal etmezler alımı.
quarkı alıp cüzdanıma koyim bi daha işim olmaz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:53:45 -->-> Daha önceki mesaj 13:27:28 --
onay geldi demekki gecikme olsada o anki alımdan yapıyor. ama yinede korkuttu
813 quark aldım 0,09'dan. epey iyi denk geldi.
600 derken 813 adet aldım allahın işi işte en düşük kurdan aldık

2 sene sonra quark 10dolar olunca 8300$ alacam (zaman kapsülü)