Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o bu ara böyle dünde 13e kadar düşrü öyle gidiyo geliyo. ondan diyoz zaten patlamaya hazır bomba diye. bunu birileri bi anda uçurtacak.

birileri açıklama mı ne yapacakmış bişi yapacakmış sanırım o zaman olacak bişeyler quarka. 13-23 arası gidip geliyor kaç gündür.

bende btce yeni üyeliklere izin vermiyo para aktaramıyom o yüzden yarın 3 gün sürem bitiyo. ben almadan patlamasa bari.
Çok ucamaz gibime geliyor bana millet stock yapmış bir kaç katına çıkınca direk satış olucak gibi duruyor. Bende baya yatırım yaptım bir umut bekliyoruz hemde en üsten aldık