Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla Market Cap ı var. Bende yatırdım ama bir spekilasyon bişi olmazsa zarardayız beyler
20 Liralık zarar olsa ne yazar olmasa ne yazar