• 04-12-2013, 13:08:19
    #46
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/yatirim-araclari/...an-var-mi.html ilgilenen varsa ulaşırsa sevinirim.
  • 04-12-2013, 13:28:40
    #47
    En sonunda gönderdiğim BTC ler cryptsy yansımış. Şimdi 20-30K QRK alıp beklemek lazım.
  • 04-12-2013, 13:29:06
    #48
    Sanki büyük bir açık keşfettim cryptsy akşama belli olur.
  • 04-12-2013, 14:58:00
    #49
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki büyük bir açık keşfettim cryptsy akşama belli olur.
    Sakın olaki Cryptys deki gecikmeleri göz ardı etmeyin. Satış ve alış emirleri çok genç yansıyabiliyor. Gözüken fiyatlar sizin baktığınızdan daha farklı olabilir aman diyim.
  • 04-12-2013, 15:01:21
    #50
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın olaki Cryptys deki gecikmeleri göz ardı etmeyin. Satış ve alış emirleri çok genç yansıyabiliyor. Gözüken fiyatlar sizin baktığınızdan daha farklı olabilir aman diyim.
    aynen oyle emir verdiginiz an işlem gerceklesmiyor
  • 04-12-2013, 15:27:04
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten coinmarketcap.com listesinde Quark kaldırılmış. Nedir esprisi acaba ?
  • 04-12-2013, 15:46:37
    #52
    endişeye gerek yok quark geri döndü
  • 04-12-2013, 15:48:07
    #53
    quark ile ilgili wsj' de bir yazı çıkmış bugün...
    http://online.wsj.com/article/HUG1747585.html
  • 04-12-2013, 16:00:40
    #54
    quark umutları suya dusurmeyecektir diye dusunuyorum ay sonuna kadar kendini gosterecegine inanıyorum