• 09-12-2013, 14:01:25
    bastır quark ($ 0.19)

    bu arada quark hakkında bu keiser midir nedir bu ayın 19unda quarkla ilgili haber yayınlayacak sanırım bu quark 10$ felan olursa süper olacak. attık kenarı bekliyoruz

    ekstra not. ayrıca çinin büyük exchange sitelerinden biride quark alıp satmaya başlayacakmış.
  • 09-12-2013, 17:26:37
    An itibari ile satis fiyati
    0.00023

    Edit bir rakam yanlis yazmisim
  • 09-12-2013, 17:56:22
    Üyeliği durduruldu
    ozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibari ile satis fiyati
    0.00043
    ne bazında fiyatı?
  • 09-12-2013, 18:01:58
    Satildi.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bazında fiyatı?
    btc-qrk dir hocam

    şuanki fiyatı 0,19 $ dan seyrediyor çünkü.
  • 09-12-2013, 18:04:19
    Hala mining ile çıkartma şansımız varmı bu coini?
  • 09-12-2013, 18:05:54
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala mining ile çıkartma şansımız varmı bu coini?
    hocam bu quark coin ekran kartı ile çıkartılmayan türden bir coin işlemci lazım.

    eğer sağlam işlemci olan bir makine olursa gayette güzel çıkartırsınız. ama işte çok iyi bir işlemci lazım.

    benim dualcore 2.9ghz o yüzden kazmıyorum. satın aldım hep.
  • 09-12-2013, 18:10:12
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu quark coin ekran kartı ile çıkartılmayan türden bir coin işlemci lazım.

    eğer sağlam işlemci olan bir makine olursa gayette güzel çıkartırsınız. ama işte çok iyi bir işlemci lazım.

    benim dualcore 2.9ghz o yüzden kazmıyorum. satın aldım hep.
    Hızlı cevabınız için teşekkürler. Biraz kasmaya çalışayım bakalım neler olacak
  • 09-12-2013, 18:14:06
    Üyeliği durduruldu
    Önümüzdeki günlerde quarta iş var gibi..
    bu gün rekor hacim yapıyor
  • 09-12-2013, 19:24:22
    Fiyati gun gectikce artan bi coin
    Gecen gunki hengameden qrk de nasibini aldi ama hakkinda 1-2 olumlu haber var
    Uzun vadede 10 a katlamasina kesin gozuyle bakiyorum
    Eger ki exchange sitelerinden herhangi birine gelirse cok cok iyi olur