Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu quark coin ekran kartı ile çıkartılmayan türden bir coin işlemci lazım.

eğer sağlam işlemci olan bir makine olursa gayette güzel çıkartırsınız. ama işte çok iyi bir işlemci lazım.

benim dualcore 2.9ghz o yüzden kazmıyorum. satın aldım hep.
Hızlı cevabınız için teşekkürler. Biraz kasmaya çalışayım bakalım neler olacak