hocam böyle daha iyi oturdu sağol. paralı değilde daha egzantirik ütopik bişey varsa yine yollarsan sevinirim konu üzerinden hani firefox wallpaperları oluyor ya mesela tilki alev almış felan o ayarda birşey güzel olurdu.
beyler en iyi işlemciden satın alıp quark kazısımı yapsak napsak ya bu quark coin epey kazandırcak gibi içime doğuyor çok fena sonra başımı taşlara vurmayım nasıl yapmadım etmedim diye