bence su an quark almak ve eldeki miktari arttirmak icin son sanslar. 13 unden sonra cok hizli yukselicek ve o saatten sonra yuksek fiyattan girmek istemeyecek kimse.. ama daha sonra 19 unda konusmadan sonra 2. dalga ile dahada yukselecek..
bence riske atabileceginiz bir para ile su an girmenin tam zamani..
bende sizin gibi dusunuyorun, 0,09 kurusdan girdim suan 0,25-0.26 civari
13 unden sonra hizli yukselecegine inaniyorum. Fakat ne olur ne olmaz zararida karida yatirimciya ait, yatirim tavsiyesi degildir