Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$ 0.16 quark almanın tam sırası beyler çıkar diye bekliyoruz bir umut.
hocam o bu ara böyle dünde 13e kadar düşrü öyle gidiyo geliyo. ondan diyoz zaten patlamaya hazır bomba diye. bunu birileri bi anda uçurtacak.

birileri açıklama mı ne yapacakmış bişi yapacakmış sanırım o zaman olacak bişeyler quarka. 13-23 arası gidip geliyor kaç gündür.

bende btce yeni üyeliklere izin vermiyo para aktaramıyom o yüzden yarın 3 gün sürem bitiyo. ben almadan patlamasa bari.