osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
panik yapmayın. bitcoin deki düşüş + quark'ın btc38 de satış beklentisinin henüz gerçekleşmemiş olması piyasayı kırılgan yapıyor. bu eşikler arttığında çıkış bekleniyor quark'ta.
aynen btc38 e eklenilmesi bekleniyordu başka bir bahara kaldı sanırım.. merak etmeyin yükselir şimdi diplerdeyken almak lazım toplanmaya başladı