iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerden bakıyosunuz hocam benmi yanlış bakıyorum acaba
evet inmiş 0,17 olmuş

http://coinmarketcap.com/

bence biraz daha bekleyin pazar akşamına kadar bu quark biraz daha düşer çünkü anlık bir düşüş yaşamış ben sabaha karşı yattığımda 0,26 idi öğlen kalktım bi baktım 0,17 olmuş. buda hafta sonu düşüşüne quarkta katılmış demek oluyor.

pazar akşamına kadar biraz daha düşebilir. iyi bir alım fırsatı olabilir.