beyler zaten hep dedik alın kenarı atın diye. ne biliyorsunuz 6 ay sonra 5$ olmayacağını?

böyle günlük düşüşlerle yanlış korkulara kapılmayın. alın quarkı atın kenarı işinize gücünüze bakın.

böyle yaparak diğer alıcılarıda paniğe düşürüyorsunuz kısa vadeciler bitcoin ve litecoin alıp satmalı çünkü bitcoin her hafta 700$a düşüp sonra 1000$ a çıkıyor. aynı şekilde litecoin 25$a düşüp sonra 35$a çıkıyor düşünce alıp yükselince satıp kazanabilirsiniz.

quark coin ise sadece 0,2$ civarlarında geziniyor ve amacımız ilerde patlama yapacağında büyük vurgunu yapmak. (planladığımız ve olmasığını istediğimiz)

günlük al satla quark coin yatırımı yapılmaz.

kaldı ki 0,15 den alıp 0,29 a çıktığında satanlar yine kazandı. düşünce kötü çıkınca iyi, yok öyle bi dünya

relax olun bence. scam coin diyenlerede bakmayın. elinizde tutun quarkları.