İki gün iyi gidince herkes destek, 1 gün biraz düşünce hemen arkasından atılıp tutuluyor.
Herkes kendi bildiğini yapacak tabiki, ama benim tavsiyem telaşlanıp elinizdekileri kaçırmayın.
Bu gunki düşüşün nedeni btc38 sitesinde server güçlendirme çalışmaları nedeni ile quarkın işleme açılmasının gecikmesidir.
Yarın öbür gün işleme açılınca ozaman bu fiyattan sattığınıza pişman olabilirsiniz.
[QRK] Quark Coin!
241
●22.452
- 14-12-2013, 17:27:16Üyeliği durduruldu
- 14-12-2013, 19:06:20ben o seviyeye bir daha düşeceğini sanmıyorum, en azından bu hafta düşmez, salı günü de 0,25-0,3 görecektir diye tahmin ediyorum.Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2013, 18:11:10Zaten min 0,30$ a kadar satmayacağım çökersede çöksün zaten bitcoin ile 2 ye katlamışken satmadık şuan zarardayız komple batayım fark etmezMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2013, 20:32:24beyler zaten hep dedik alın kenarı atın diye. ne biliyorsunuz 6 ay sonra 5$ olmayacağını?
böyle günlük düşüşlerle yanlış korkulara kapılmayın. alın quarkı atın kenarı işinize gücünüze bakın.
böyle yaparak diğer alıcılarıda paniğe düşürüyorsunuz kısa vadeciler bitcoin ve litecoin alıp satmalı çünkü bitcoin her hafta 700$a düşüp sonra 1000$ a çıkıyor. aynı şekilde litecoin 25$a düşüp sonra 35$a çıkıyor düşünce alıp yükselince satıp kazanabilirsiniz.
quark coin ise sadece 0,2$ civarlarında geziniyor ve amacımız ilerde patlama yapacağında büyük vurgunu yapmak. (planladığımız ve olmasığını istediğimiz)
günlük al satla quark coin yatırımı yapılmaz.
kaldı ki 0,15 den alıp 0,29 a çıktığında satanlar yine kazandı. düşünce kötü çıkınca iyi, yok öyle bi dünya
relax olun bence. scam coin diyenlerede bakmayın. elinizde tutun quarkları. - 16-12-2013, 20:52:00http://allcoinmarket.com dan takip edebilirsiniExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
