beyler en iyi işlemciden satın alıp quark kazısımı yapsak napsak ya bu quark coin epey kazandırcak gibi içime doğuyor çok fena sonra başımı taşlara vurmayım nasıl yapmadım etmedim diye
QRK in en büyük sorunu %90'indan fazlasi kazilmiş durumda

Bende de yüklü QRK var ama en büyük soru işareti kazilmiş coini kim ne yapcak