Quark aldım. Ama madenciliği olmayan bir coin'in balon olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum. 19 Aralık'taki olayı takip etmekteyim. Keiser ile Bill'in Quark ı tanıtıcağı program quarkın balon olup olmayacağını gösterecektir. Yüksek bir fırlama gelebilir o programdan sonra. görebildiğim kadarıyla Quark'cılar 19 Aralıka odaklanmış durumdalar.2-3$ bandını olası görenler olduğu gibi kısa vadede 7-15$ fantazilerine dalanlar da mevcut. he coin piyasasında olmaz diyebileceğimiz birşey de yok gibi.