bence su an quark almak ve eldeki miktari arttirmak icin son sanslar. 13 unden sonra cok hizli yukselicek ve o saatten sonra yuksek fiyattan girmek istemeyecek kimse.. ama daha sonra 19 unda konusmadan sonra 2. dalga ile dahada yukselecek..

bence riske atabileceginiz bir para ile su an girmenin tam zamani..