• 18-09-2013, 11:18:44
    #46
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmanın sorumluluğunda olan nedir, ne için ben yüzlerce liralık ödeme yaptım ?

    hizmet alacak olanlara belirtilsin ki ne olursa olsun verilerinizi korumak zorunda değiliz, her an silinebilirler.

    burada siz her ne kadar görmek istemeseniz de müşteri mağduriyeti var. Kader diyip geçilemeyecek de bir zarar söz konusu.
    Müşteri eğer yedeğini günü gününe alsaydı kendi bireysel olarak, ne bu konu acılırdı nede bukadar yorum yazılırdı.

    Sonuçta Trustlayer yedek almak zorunda değil / yedek alıyoruz dediği biyerde yok yedek alınacağını sizin bilmeniz gerekir.
  • 18-09-2013, 11:35:38
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Bu konu aslında çok uzamış, aklı başında hiç bir firma yokturki bir tane müşterisi ile bile sorun yaşamak istesin, heleki bu tür olayların çok daha fazla abartıldığı R10 ortamında !

    Firma bu konuda 0 hatalıdır, dünya üzerinde hiç bir firma yokturki sunucu ve sanal sunucularda yedekleriniz %100 güvende bizim sorumluluğumuzda demez.

    Yanlış anlaşılmadan bir öneride bulunmak istiyorum, VPS gibi satış sonrası yedek imkanı olmayan, son ödeme veya seçenekler sayfasında örneğin 15 GB Backup alanı default olarak seçili gelip belli bir ücret konulsun, şahıs ben bu hizmeti almak istemiyorum dediğinde bir uyarı ile yedeklerinizden sorumlu değiliz, bu hizmet ile güvende olabilirsiniz gibi bir ibare ile firma üzerinden bu tür konuların açılmasına ve tatsız olayların yaşanmasını tamamen kaldırabiliriz.

    Her sene hayat sigortası yaptırıyoruz, niye her sene öleceğimizden mi olurda x bir sorun olursa maddi destek almak için. Veri sahipleride veri değerine göre backup alanı almaları zorunlu olsun yada almaya teşvikleri.

    Mağdur şahıs mağduriyetinin şikayet sonucu giderilmeyeceğini anlayınca, bu sefer farklı bir yönden (fatura konusunda) baskı yapmaya ve firmayı zorlamaya başlamış.

    Bu gün TR de hiç bir firma yokturki, finansal takip noktasında hatasız ve eksiksiz olmasın. Daha bir kaç ay önce bile TR devlerinden TÜPRAŞ bile bu konuda denetlenmiş eksik ve gediklerin giderilmesi yönünde ikaz ve uyarıda bulunulmuştur.

    Lütfen artık belirli noktalarda, denedim olmadı en azından başını ağrıtayım canını sıkayım mantığından uzak duralım, öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, adalet sistemi mükemmel işliyor, gerçekten haklı olduğunu savunan herkes o konuda mutlaka bir gün hakkını alıp haksızlık yapanında cezasını çekeceğini bilmesi lazım.
  • 18-09-2013, 12:44:09
    #48
    G6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri eğer yedeğini günü gününe alsaydı kendi bireysel olarak, ne bu konu acılırdı nede bukadar yorum yazılırdı.

    Sonuçta Trustlayer yedek almak zorunda değil / yedek alıyoruz dediği biyerde yok yedek alınacağını sizin bilmeniz gerekir.
    imzaladığım (onayladığım) sözleşmede " Trustlayer müşterilerinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır." diye bir ibare vardı. halen de olabilir bilmiyorum.

    Açıklamanızın cevabı bu olabilir.


    ******************

    Bu konu üzerinden bir hak arayışı içerisinde olduğumu düşünüyorsanız yanlış düşünüyorsunuz hocam. Bu konu ilk mesajımda da belirttiğim üzere aktif müşterileri ve olası müşterileri firma ve uygulamaları hakkında bilgilendirme konusudur. Hakkımızı pek tabii ki hukuksal yollarla arıyoruz.

    Konu başlığında da göreceğiniz gibi bu konuyu Firma hakkındaki benim şikayet konum değil genel bir şikayet konusu olarak oluşturdum. Dileyen arkadaşlar varsa şikayetleri yazabilirler ki yazıyorlar da.

    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen artık belirli noktalarda, denedim olmadı en azından başını ağrıtayım canını sıkayım mantığından uzak duralım, öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, adalet sistemi mükemmel işliyor, gerçekten haklı olduğunu savunan herkes o konuda mutlaka bir gün hakkını alıp haksızlık yapanın da cezasını çekeceğini bilmesi lazım.
  • 18-09-2013, 12:56:07
    #49
    Merhaba,

    @Yorumcu Güzel yorumunuz için teşekkürler,


    Ziranbula,
    Siz bilmiyorum hangi sözleşmeyi okuyup onayladınız ancak,

    Bizim hizmet sözleşmemiz değiştirilmedi aşağıda örneğini görebilirsiniz. Biz hiç bir zaman sözleşmenin arkasına sığınmadık, sığınsaydık kardeşim Diskler yandı başka çaremiz yok başka kapıya mı dedik size, diskten verilere ulaşamıyoruz, Kısa süre içerisinde size yeni VPS temin etmeyi garanti ettiğimiz gibi çok kısa süre içerisinde başka lokasyonda ki makinalarımızdan yeni hizmetiniz aktif edilmiştir.

    Ayrıca aşağıda yer alan Yedek kısmı Hosting servisleri ile alakalı. Ancak ana husus Müşteri Yedeklerinden sorumludur kısmını iyi anlamanızı isteriz.




    http://trustlayer.net/hizmet-sozlesmesi.php


    "3.3. Servis Sağlayıcı, Müşteri'nin her türlü verisini korumak için, düzenli olarak yedekleme yapar, buna rağmen Servis Sağlayıcı'da bulunan verilerde oluşabilecek hatalardan sorumlu değildir. Verileri yedeklemekle Müşteri sorumludur."



    "3.8. Servis Sağlayıcı, yapılan sözleşmede belirtilen işlemleri zamanında yapmakla yükümlüdür. Ancak, servis sağlayıcının verdiği hizmetin herhangi bir nedenle kesintiye uğraması durumunda, kabul edilebilir bir süre içerisinde duruma müdahale etmeyi ve müşteriye imkânlar dâhilinde en uygun sürede bilgilendirmeyi taahhüt eder."


    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu aslında çok uzamış, aklı başında hiç bir firma yokturki bir tane müşterisi ile bile sorun yaşamak istesin, heleki bu tür olayların çok daha fazla abartıldığı R10 ortamında !

    Firma bu konuda 0 hatalıdır, dünya üzerinde hiç bir firma yokturki sunucu ve sanal sunucularda yedekleriniz %100 güvende bizim sorumluluğumuzda demez.

    Yanlış anlaşılmadan bir öneride bulunmak istiyorum, VPS gibi satış sonrası yedek imkanı olmayan, son ödeme veya seçenekler sayfasında örneğin 15 GB Backup alanı default olarak seçili gelip belli bir ücret konulsun, şahıs ben bu hizmeti almak istemiyorum dediğinde bir uyarı ile yedeklerinizden sorumlu değiliz, bu hizmet ile güvende olabilirsiniz gibi bir ibare ile firma üzerinden bu tür konuların açılmasına ve tatsız olayların yaşanmasını tamamen kaldırabiliriz.

    Her sene hayat sigortası yaptırıyoruz, niye her sene öleceğimizden mi olurda x bir sorun olursa maddi destek almak için. Veri sahipleride veri değerine göre backup alanı almaları zorunlu olsun yada almaya teşvikleri.

    Mağdur şahıs mağduriyetinin şikayet sonucu giderilmeyeceğini anlayınca, bu sefer farklı bir yönden (fatura konusunda) baskı yapmaya ve firmayı zorlamaya başlamış.

    Bu gün TR de hiç bir firma yokturki, finansal takip noktasında hatasız ve eksiksiz olmasın. Daha bir kaç ay önce bile TR devlerinden TÜPRAŞ bile bu konuda denetlenmiş eksik ve gediklerin giderilmesi yönünde ikaz ve uyarıda bulunulmuştur.

    Lütfen artık belirli noktalarda, denedim olmadı en azından başını ağrıtayım canını sıkayım mantığından uzak duralım, öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, adalet sistemi mükemmel işliyor, gerçekten haklı olduğunu savunan herkes o konuda mutlaka bir gün hakkını alıp haksızlık yapanında cezasını çekeceğini bilmesi lazım.
  • 18-09-2013, 13:06:34
    #50
    http://www.ziranbula.com/resimler/20...-15_163216.png

    3.8 içinde yazıyor, onayladığım sözleşmede daha açık bir biçimde vardı ama. şimdi alabilidiğim ekran görüntüsüdür bu. diğeri de saklıdır.
  • 18-09-2013, 13:10:21
    #51
    Merhaba,

    Sözleşmemiz değiştirilmedi, sözleşmedede yazdılığı gibi, biz üzerimize düşen görevi fazlasıyla yaptığımızı düşğünüyoruz durumuda size açık bir dille anlatmaya çalıştık bundan sonra diyecek birşey yok dilediğiniz gibi çalıp oynayabilirsiniz.
  • 18-09-2013, 13:17:24
    #52
    çalıp oynamıyoruz, müşteriniz konumundayım ve firmanız hakkındaki şikeyetimi bu platformda kamuoyunun gözleri önüne seriyorum.

    "imzaladığım (onayladığım) sözleşmede " Trustlayer müşterilerinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır." diye bir ibare vardı. halen de olabilir bilmiyorum." ifademi de verdiğim screenda açık olarak gördükten sonra mesajınızı bu üslupta yazdığınızı düşünüyorum.


    trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sözleşmemiz değiştirilmedi, sözleşmedede yazdılığı gibi, biz üzerimize düşen görevi fazlasıyla yaptığımızı düşğünüyoruz durumuda size açık bir dille anlatmaya çalıştık bundan sonra diyecek birşey yok dilediğiniz gibi çalıp oynayabilirsiniz.
  • 18-09-2013, 13:28:32
    #53
    Merhaba,

    Saygı çerçevesinde size durumu anlatmaya çalışıyoruz ancak anlamamakta diretiyorsunuz ne yapmaya çalıştığınızı açıkçası anlamakta güçlük çekiyoruz, Evet müşterimizsiniz hizmet aldığınız süre boyunca sizlere hep kaliteli sorunsuz hizmet sağlamaya özen gösterdiğimizi bildiğinizi düşünüyorum, hangi destek talebinizde size yardımcı olmadık veya hayır yapamayız dedik tüm müşterilerimiz bizim için değerlidir onları para olarak görmüyoruz bunu başta anlamanızı dileriz, VPS müşterilerimizin yedeklerini almıyoruz düzenli olarak yedekleme Paylaşımlı Hosting kullanıcılarında geçerlidir ha onda da sözleşmenin devamınıda koyarsanız "herhangi bir olağan üstü durumda yedeklerin zayi olması gibi durumlarda veya erişelememesi durumunda Trustlayer zan altında bırakılamaz "diyede yazdığını unutmayınız.


    Bizim çizgimiz ve kalitemiz bellidir, yüzlerce kişi servislerimizi kullanmış ve kullanmayada devam ediyor herhangi bir memnuniyetsizlik veya kelime oyunları hiç bir zaman yapmadak yeri geldi memnun olmayan müşterilerimize tam ücret iadesi keyfi olarak talep etmelerinde bile koşulsuz iadesi yapıldı, ve bu kişiler 3gün 2 hafta 1 ay sonra yeniden hizmetlerimizi satın aldılar çünkü bizim kimseye yanlışımız olmadı hep dürüsttük.

    Şimdi yedeklerinizi tekrar açıklayım "Disklerde oluşan sorun nedeni ile Diskteki verilere ulaşamıyoruz." açık ve net değil mi ? bu sorun başka nasıl açıklanabilir ?

    Şunumu dememizi istiyorsunuz, Çok pardon XXXXX Bey verilere ulaşamıyoruz ama siz bir hata yapmışsınız yedeklerinizi almamışsınız biz sizin kaybınızı telafi edelim XXXXX.00 TL yeterli midir sizin için dememizi mi bekliyorsunuz? Kusura bakmayın ama bu bizim hatamızdan çok SİZİN vurdun duymazlığınız ve emeğinize göstermiş olduğunuz saygısızlıktandır, bundan sonrada böyle vurdun duymazlıklarınızın sonucunu daha ağır ödeyeceğiniz mağduriyetleriniz olacaktır.


    Size iyi çalışmalar diliyorum,

    Bilmiyorum şuan sitelerinizi aktif ettiniz mi ancak bu size ufakta olsa bir deneyim olmuştur diye düşünüyoruz en azından haftada bir yedeklerinizi alıcaksınızdır.




    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalıp oynamıyoruz, müşteriniz konumundayım ve firmanız hakkındaki şikeyetimi bu platformda kamuoyunun gözleri önüne seriyorum.

    "imzaladığım (onayladığım) sözleşmede " Trustlayer müşterilerinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır." diye bir ibare vardı. halen de olabilir bilmiyorum." ifademi de verdiğim screenda açık olarak gördükten sonra mesajınızı bu üslupta yazdığınızı düşünüyorum.
  • 18-09-2013, 13:44:36
    #54
    Üslubunuz ticaret anlayışını belli ediyor, konuya gereksiz yere yazmayın lütfen.
    Yedekleri ne zaman alacağımı sizden öğrenecek değilim, 3 kuruşluk hizmet verip 5 kuruşluk ahkam kesmeyin.

    bir çok destek talebimin de farklı konulara çekilerek geçiştirildiğini de forum kullanıcılarına belirtmek isterim.

    sistem hatalarından dolayı da mağdur oluşunuz hiç önemli değil.
    şöyle bir olayımızı da aktarayım. bundan 1-2 ay öncesi olması lazım. ayın 19 undan önce adıma fatura kesilir ve e-posta ile bilgilendirilirim. ben de hesabıma girip paypal ile kredi kartımdan anında ödeme yaparım. o ay e-postama mail falan gelmedi ki gönderilmesi gerekir. faatura tarihinden önce hesabıma girip fatura var mı diye de birkaç kez kontrol ettim. fatura yoktu. 1-2 haftalık net imkanım olmadı, arada bir postalarıma baktım 1-2 dakikalık. Herneyse sitelerime erişmeye çalıştığımda VPS nin kapatılmış olduğunu gördüm. Ticket attım faturanızı ödemediniz denildi
    Fatıram nerede, ben göremiyorum dediğimde, "Faturalarım" bölümünde buunuyor oradan ödeyin diye cevap yazıldı. Ki oraya defalarca baktım. Tekrar tekrar ticket açtım dönen olmadı. en sonunda kredi olarak 40 tl yükledim ve faturam her neredeyse kredimden çekin dedim. ki sabaha parayı çekip vps yi aktif etmişlerdi.

    * sonradan dönüş yaptılar. sistemde bir hata oldu size fatura oluşturulmadı. ödeme gününüz geçince de sistem hesabınızı otamatik durdurdu.
    e burada benim rolüm ne? firma sürekli panele girin, faturanız yoksa bize ulaşın diye de üste çıktı.

    Ekleme: 35 liralık fatura için yatırılan 40 tl lik kredinin tümü çekildi. buna dair de ticket açtım ama cevaplanmadı.

    trustlayer ile çalıştığımız için sürekli online mi olmak zorundayız. 2 gün nete giremesek Allah muhafaza siteler kapalı kalacak. hesabınıza para yüklemeye korkacaksınız zira işlemleri elle yürütüyorlar. ne kadar çekecekleri belli değil.

    *** karalama maksatlı yazmıyorum. yaşadığım bir hadisedir.
    (yine de çalışmaya devam ettik mi ettik, hata ettik)

    trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Saygı çerçevesinde size durumu anlatmaya çalışıyoruz ancak anlamamakta diretiyorsunuz ne yapmaya çalıştığınızı açıkçası anlamakta güçlük çekiyoruz, Evet müşterimizsiniz hizmet aldığınız süre boyunca sizlere hep kaliteli sorunsuz hizmet sağlamaya özen gösterdiğimizi bildiğinizi düşünüyorum, hangi destek talebinizde size yardımcı olmadık veya hayır yapamayız dedik tüm müşterilerimiz bizim için değerlidir onları para olarak görmüyoruz bunu başta anlamanızı dileriz, VPS müşterilerimizin yedeklerini almıyoruz düzenli olarak yedekleme Paylaşımlı Hosting kullanıcılarında geçerlidir ha onda da sözleşmenin devamınıda koyarsanız "herhangi bir olağan üstü durumda yedeklerin zayi olması gibi durumlarda veya erişelememesi durumunda Trustlayer zan altında bırakılamaz "diyede yazdığını unutmayınız.


    Bizim çizgimiz ve kalitemiz bellidir, yüzlerce kişi servislerimizi kullanmış ve kullanmayada devam ediyor herhangi bir memnuniyetsizlik veya kelime oyunları hiç bir zaman yapmadak yeri geldi memnun olmayan müşterilerimize tam ücret iadesi keyfi olarak talep etmelerinde bile koşulsuz iadesi yapıldı, ve bu kişiler 3gün 2 hafta 1 ay sonra yeniden hizmetlerimizi satın aldılar çünkü bizim kimseye yanlışımız olmadı hep dürüsttük.

    Şimdi yedeklerinizi tekrar açıklayım "Disklerde oluşan sorun nedeni ile Diskteki verilere ulaşamıyoruz." açık ve net değil mi ? bu sorun başka nasıl açıklanabilir ?

    Şunumu dememizi istiyorsunuz, Çok pardon XXXXX Bey verilere ulaşamıyoruz ama siz bir hata yapmışsınız yedeklerinizi almamışsınız biz sizin kaybınızı telafi edelim XXXXX.00 TL yeterli midir sizin için dememizi mi bekliyorsunuz? Kusura bakmayın ama bu bizim hatamızdan çok SİZİN vurdun duymazlığınız ve emeğinize göstermiş olduğunuz saygısızlıktandır, bundan sonrada böyle vurdun duymazlıklarınızın sonucunu daha ağır ödeyeceğiniz mağduriyetleriniz olacaktır.


    Size iyi çalışmalar diliyorum,

    Bilmiyorum şuan sitelerinizi aktif ettiniz mi ancak bu size ufakta olsa bir deneyim olmuştur diye düşünüyoruz en azından haftada bir yedeklerinizi alıcaksınızdır.