• 18-09-2013, 14:06:04
    #55
    hukuki mercilere başvurdun mu bilmiyorum fakat bunun için fatura beklemene gerek yok! banka dekontu ve paypal hareketleri yeterli, sen yedek alsan bile verileri koruyamayan servis sağlayıcı bundan sorumludur. hakim sözleşmeye filan bakmıyor bu konularda kaldı ki tüketici aleyhine sözleşme yapmanın da cezası vardır...

    ilk etapta tüketici hakları hakem heyetine başvur, yukarıda ki belgelerle dilekçeni doldur kanıtlarınla birlikte güzelce hazırla sonrasını bekle...

    veri güvenliği hostçunun sorumluluğunda değilse tostçunun sorumluluğunda mı?
  • 18-09-2013, 14:11:09
    #56
    Merhaba,

    Sistem otomatik işlediği için biz kimin tatilde kimin bilgisayar başında kim online mı diye kontrol edemeyeceğimiz için günü gelen sunucu direkt otomatik olarak kapatılıyor, sizin hesabınızla ilgili bir sorun olmuş olabilir o an görüşülüp halledilmiş zaten, ticket atmışsınız 5-10 dakika içerisinde dönüş yapılmış zaten.



    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üslubunuz ticaret anlayışını belli ediyor, konuya gereksiz yere yazmayın lütfen.
    Yedekleri ne zaman alacağımı sizden öğrenecek değilim, 3 kuruşluk hizmet verip 5 kuruşluk ahkam kesmeyin.

    bir çok destek talebimin de farklı konulara çekilerek geçiştirildiğini de forum kullanıcılarına belirtmek isterim.

    sistem hatalarından dolayı da mağdur oluşunuz hiç önemli değil.
    şöyle bir olayımızı da aktarayım. bundan 1-2 ay öncesi olması lazım. ayın 19 undan önce adıma fatura kesilir ve e-posta ile bilgilendirilirim. ben de hesabıma girip paypal ile kredi kartımdan anında ödeme yaparım. o ay e-postama mail falan gelmedi ki gönderilmesi gerekir. faatura tarihinden önce hesabıma girip fatura var mı diye de birkaç kez kontrol ettim. fatura yoktu. 1-2 haftalık net imkanım olmadı, arada bir postalarıma baktım 1-2 dakikalık. Herneyse sitelerime erişmeye çalıştığımda VPS nin kapatılmış olduğunu gördüm. Ticket attım faturanızı ödemediniz denildi
    Fatıram nerede, ben göremiyorum dediğimde, "Faturalarım" bölümünde buunuyor oradan ödeyin diye cevap yazıldı. Ki oraya defalarca baktım. Tekrar tekrar ticket açtım dönen olmadı. en sonunda kredi olarak 40 tl yükledim ve faturam her neredeyse kredimden çekin dedim. ki sabaha parayı çekip vps yi aktif etmişlerdi.

    * sonradan dönüş yaptılar. sistemde bir hata oldu size fatura oluşturulmadı. ödeme gününüz geçince de sistem hesabınızı otamatik durdurdu.
    e burada benim rolüm ne? firma sürekli panele girin, faturanız yoksa bize ulaşın diye de üste çıktı.

    Ekleme: 35 liralık fatura için yatırılan 40 tl lik kredinin tümü çekildi. buna dair de ticket açtım ama cevaplanmadı.

    trustlayer ile çalıştığımız için sürekli online mi olmak zorundayız. 2 gün nete giremesek Allah muhafaza siteler kapalı kalacak. hesabınıza para yüklemeye korkacaksınız zira işlemleri elle yürütüyorlar. ne kadar çekecekleri belli değil.

    *** karalama maksatlı yazmıyorum. yaşadığım bir hadisedir.
    (yine de çalışmaya devam ettik mi ettik, hata ettik)
  • 18-09-2013, 18:05:50
    #57
    mecburum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genele konuşuyorum, bu şikayet konusuna da aynı mantıkta olan hostçular üşüşmüş, ben tekrar tekrar insanların dikkatini çekmek istiyorum, Hizmet satın almadan önce Şikayet bölümündeki konuları okusunlar alakasız insanlar, meslektaşlarını savunmak için kendileriyle alakası olmayan firmaları savunuyorlarsa bunlardan hizmet almayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin.

    yedek alma müşterinin sorumluluğundaysa, disk arızası yanması vs karşı verinin güvende tutulması kimin sorumluluğun da? hostçuların sorumluluğunda olan bir şey var mı? şu şikayet konularını bir inceleyin
    hostçuların sorumlu olduğu bir konu bulabilecek misiniz?

    hem bu işten para kazanacaksın hemde elini taşın altına koymayacaksın

    bu işi yaparken en önemli konunun veri güvenliği olduğundan bi habersen ne diye hostçuyum diye geçinirsin

    kdv isteyeceksin veya hizmete kdv ekleyeceksin istersek fatura göndereceksin

    hostçu diye geçinip raid sistemi kuramıyorsan bu işi bırakacaksın

    harddisk yanmayacak kardeşim, yanarsa da bunun sorumluluğunu alacaksın, almıyorsan bunu bağıra bağıra söyleyeceksin disk yanarsa, patlarsa verileriniz silinir, raid sistemimizde yok verileri kurtaramayız diyeceksin

    r10 dan müşteri bulduysan aynı müşterinin şikayet konusu açabileceğini de bekleyeceksin

    senede bir firmanın adını değiştirip aynı kalitesiz hizmeti temcit pilavı gibi insanların önüne sunmayacaksın

    3'ün 5'in hesabını yapmayıp yan gelip yatmayıp yedek alanı tahsis edeceksin müşteriye, dökümanları da sitene koyup bu şekilde yedek alabilirsin diyeceksin

    kötü günde sözleşme deyip topu taca atmayacaksın

    bir gün sert bir kayaya çarparsın bu işe girdiğine pişman olursun.
    sitenizde "Eski otomasyon sistemimizden yeni sistemimize geçiş tüm müşterilerimiz için tek tek yapılacaktır. " yazıyor.

    taşıyor musunuz? hala müşteri panelime giremiyorum.

    Not: yetkili özelden ulaştı biz tekrar üye olacakmışız, kabul etmiyorum; bilgilerimde eksik yanlış yok, taşıyamıyorsanız para iadesi yapın böyle saçma sapan iş olmaz. sitenize neden yazdınız o zaman
  • 23-09-2013, 16:11:50
    #58
    trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Anlamak mı istemiyorsunuz yoksa biz mi anlatamıyoruz ? Sizin talebiniz doğrultusunda size aylık fatura kesim işlemi yapılmamış, şimdi talep ediyorsunuz ve kesip gönderiyoruz.

    Biz hayır kesemeyiz mi dedik ? fatura istediniz kesiyoruz.

    Size son 1 yıl içerisinde kaç adet fatura kestiğimizi kanıtlamak zorunda değiliz, @Moderator talep ederse kesilmiş faturaları sadece kendisine (önemli noktaları gizleyerek )sunabiliriz,

    Faturalar halen bana iletilmedi.
  • 28-09-2013, 13:27:31
    #59
    @Moderatör durum bilgilendirmesi istediği için buradan da yazıyorum. Fatura akıbetimi firmaya ilettikten sonra aldığım özel mesaj:

    Alıntı
    Merhaba,

    Fatura koçanı bittiği için 1 haftadır fatura kesemiyoruz matbaya gerekli bilgileri verdik 3-4 gün önce bugün yarın basıldığında adresinize kargo edeceğiz gerekli notlarımız arasında var,

    İşlem unutulmadı, matbaa dan haber bekliyoruz,

    dün de firma tarafından gönderilen mesaj

    Alıntı
    Faturanız dün araskargo ile gönderilmiştir, bugün veya yarın elinizde olması gerek, dilerseniz tarayıp gönderebiliriz.

    Faturaların problemler oluştuktan sonra kesildiğinden şüphem kalmadı.
  • 28-09-2013, 14:38:08
    #60
    Merhaba,

    Anlaşılmayacak bir durum yok, fatura nüshası tükendiği için hemen gönderim yapamadığımızı zaten açık bir dille belirttiğimizi düşünüyorum, akabinde size kestik gönderdik diye bilgi verdik bunda herhangi bir yanlış veya yalan beyan yoktur,

    Faturalarımız serisi 53500 den başlamıştır, görüntüğü üzere 8. fatura size kesilmiştir, matbaadan alınan faturayıda size sunabiliriz herhangi bir yanıltma veya yanlış söz konusu değildir,


    Bu aşamadan sonra dilediğiniz yere şikayet etme hakkınız vardır, dilediğiniz gibi şikayet edebilir, haklı olduğunuzu düşünüyorsanız tüm mecralarda haklılığınızı savunabilirsiniz.

    Bizim bir yanlışımız yok bir öyle bir böyle konuşmuyoruz dikkat ederseniz neyse odur bizde, kafamıza göre hareket etmiyoruz bir şey diyorsak bunu kanıtlayabileceğimizi unutmamanız dileğiyle,

    Forumu böyle bir konuyla iştigal ettiğimiz için özür dileriz.


    http://trustlayer.net/upload/m1.JPG

    http://trustlayer.net/upload/m2.JPG

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:38:08 -->-> Daha önceki mesaj 13:37:17 --

    Merhaba,

    İlgili şahıs belirtilen adreste bulunamadığı için teslim edilememiş kargodan bize gelen bilgi bu yönde aras kargo şubesine giderseniz faturanız bize geri dönmeden bugün alabilirsiniz.

    İyi çalışmalar
  • 29-09-2013, 18:16:46
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Taraflar harici konuya mesaj atılmasın lütfen.Konuyu açan arkadaşın isteği üzerine konu açık şekilde bırakılmıştır.