• 17-09-2013, 16:46:33
    #28
    Merhaba,

    Anlamak mı istemiyorsunuz yoksa biz mi anlatamıyoruz ? Sizin talebiniz doğrultusunda size aylık fatura kesim işlemi yapılmamış, şimdi talep ediyorsunuz ve kesip gönderiyoruz.

    Biz hayır kesemeyiz mi dedik ? fatura istediniz kesiyoruz.

    Size son 1 yıl içerisinde kaç adet fatura kestiğimizi kanıtlamak zorunda değiliz, @Moderator talep ederse kesilmiş faturaları sadece kendisine (önemli noktaları gizleyerek )sunabiliriz,

    Bizim kendimizden veya yaptığımız işten şüphemiz veya endişemiz hiç bir zaman olmadı, sizin kuyruk acınızdan dolayı bin bir çeşit oyunu, kelime oyunlarını bırakın lütfen.

    Bu konudaki son mesajımdır,

    Bu mesajın altına istediğin kadar yazıp çizebilirsiniz.


    İyi çalışmalar, forumu bu tarz gereksiz bir konuyla meşgul ettiğimiz için forum üyelerinden özür dileriz.



    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 ay sonunda toplu olarak ifadesinden ne alnıyorsunuz? TOPLU ne demek? tek fatura toplu olur mu?

    Fatura kesmedik diyemiyorsunuz açık açık.

    destek panelindeki sizin mesajınızı da yazın. biz her ay zaten adınıza fatura kesiyoruz demiştiniz.

    ÖZETLE FATURA KESMEDİNİZ HİÇ BİR MÜŞTERİNİZE
  • 17-09-2013, 17:04:32
    #29
    Ziranbula kardeşim cidden acını paylaşıyorum adam yedeklerini kaybettiğinde geçekten attan düşmüşe dönüyor, geçmiş olsun ama caner kardeşimlede bir ticaretim oldu oda ciddi anlamda düzgün bir insandır bu konuda yanlış analama kimseyi savunmuyorum. Bu hostingcilik işinin dibi düşmüş durumda bende çok yedek ve para kaybettim ama herzamanda eski aldığım yedeklerle kaybımı aza indirdim bence bu konuda canerinde biraz daha dikkatli olması lazım bakın büyük datacenterlara adam deactid server verirken usb bellekte ekliyor neden yedeklerinize bir şey olmasın diye caner de bence bundadn sonra yedekli çalışmayı maliyetli olsada bu işi fiyatlarına yansıtıp çalışması şart 1 müsibed 1000 nasihatdan iyidir herkesin bu olaydan ders çıkarması lazım. Yanan hdd gelince ciddi anlamda bakılsa belki bir şeyler yapılabilir yani daha önce kurtardığım diskler oldu kartlarını değiştirerek mağduriyetin ortadan kalması için biraz daha iyi niyet ve sağ duyu olmalı bence.
  • 17-09-2013, 17:14:57
    #30
    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın büyük datacenterlara adam deactid server verirken usb bellekte ekliyor neden yedeklerinize bir şey olmasın diye caner de bence bundadn sonra yedekli çalışmayı maliyetli olsada bu işi fiyatlarına yansıtıp çalışması şart
    Hangi veri merkezi USB bellek veriyor? Kaldı ki verilen USB belleklerin en yaygın kullanılanları 16 GB - 32 GB'a hangi sanal sunucuyu yedekleyecek hosting firması? Müşteri, yöneticisi olduğu tek sanal sunucunun yedeğini almayacak. Ama hosting firması hizmet sağladığı onlarca sanal sunucunun yedeğini alacak öyle mi? Hem de USB belleğe?

    Maliyeti müşteriye yansıtacak diyorsunuz da, müşteri her zaman en ucuza almak istiyor. Siz "dip fiyat" verseniz de gelip pazarlık yapıyor. Ondan sonra da kaliteli hizmet alamadım diye isyan ediyor. Niye bu kadar çok kişi mağdur oluyor sanıyorsunuz bu sektörde? Çoğunun sebebi müşterilerin ucuza mâl etme merakı...

    Kusura bakmayın. Devletin koyduğu ağır vergilerle ve şirketin masraflarıyla mücadele ederken, bir de müşterilerin ihmalkarlığını benim (ya da bir başka hosting firması sahibinin) ekstra maliyet ile çekmeye niyetim yok.
  • 17-09-2013, 17:26:05
    #31
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi veri merkezi USB bellek veriyor? Kaldı ki verilen USB belleklerin en yaygın kullanılanları 16 GB - 32 GB'a hangi sanal sunucuyu yedekleyecek hosting firması? Müşteri, yöneticisi olduğu tek sanal sunucunun yedeğini almayacak. Ama hosting firması hizmet sağladığı onlarca sanal sunucunun yedeğini alacak öyle mi? Hem de USB belleğe?

    Maliyeti müşteriye yansıtacak diyorsunuz da, müşteri her zaman en ucuza almak istiyor. Siz "dip fiyat" verseniz de gelip pazarlık yapıyor. Ondan sonra da kaliteli hizmet alamadım diye isyan ediyor. Niye bu kadar çok kişi mağdur oluyor sanıyorsunuz bu sektörde? Çoğunun sebebi müşterilerin ucuza mâl etme merakı...

    Kusura bakmayın. Devletin koyduğu ağır vergilerle ve şirketin masraflarıyla mücadele ederken, bir de müşterilerin ihmalkarlığını benim (ya da bir başka hosting firması sahibinin) ekstra maliyet ile çekmeye niyetim yok.
    Şimdi benim başımdan bir olay geçti yakın zamanda vaktiniz varsa paylaşayım ben bir site aldım arkadaşta bu sitede rhbilişim site guzel.net.tr barınıyormuş bana dediki sitenin daha 1 yıllık süresi var daha yeni yeniledim 1 yıl arkana bakma dedi bende tamam dedim 6 ay olmuş sistemde otomatik çalışan bir site bende 1 hafta girmedim siteye geçen bir girdim site suspend hemen canlı destekten bağlandım dedim nedir olay karşıdaki arkadaş hizmetinizin süresi dolalı 18 gün olmuş ve site 7 gündür kapalı dedi. Bende rhbilisim yardımı ile destek talebi ilettim ve sitenin yedekleri geri verildi yani hizmetin bitiminden tam 25 gün sonra yedeklerimi tam olarak geri aldım böyle firmalarda var kusura bakmayın kimse yanlış anlamasın.
  • 17-09-2013, 18:25:14
    #32
    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi benim başımdan bir olay geçti yakın zamanda vaktiniz varsa paylaşayım ben bir site aldım arkadaşta bu sitede rhbilişim site guzel.net.tr barınıyormuş bana dediki sitenin daha 1 yıllık süresi var daha yeni yeniledim 1 yıl arkana bakma dedi bende tamam dedim 6 ay olmuş sistemde otomatik çalışan bir site bende 1 hafta girmedim siteye geçen bir girdim site suspend hemen canlı destekten bağlandım dedim nedir olay karşıdaki arkadaş hizmetinizin süresi dolalı 18 gün olmuş ve site 7 gündür kapalı dedi. Bende rhbilisim yardımı ile destek talebi ilettim ve sitenin yedekleri geri verildi yani hizmetin bitiminden tam 25 gün sonra yedeklerimi tam olarak geri aldım böyle firmalarda var kusura bakmayın kimse yanlış anlamasın.
    Guzel Hosting firması sektörümüzde hizmet kalitesi noktasında parmakla gösterilecek kadar başarılı bir firma, sahibi Cihan Bey ise başarılı bir meslektaşımızdır. Bu tür gerçek manada kurumsal firmalarda yedekler 30-60 gün süreyle barındırılmaya devam eder. Bizde de yedeklerin saklanma süresi 60 gündür örneğin. Fakat bu hizmet paylaşımlı hosting hizmeti için geçerlidir ve tedbiren yedekleme yapılmaktadır. Asıl yedekleme sorumluluğu yine müşteriye aittir.

    Sanal sunucuda ise sunucu/dosya boyutu oldukça fazladır. Sanal sunucunun içerisine giriş yapıp yedekleme yapılması idari olarak mümkün olmadığı, sanal sunucunun kendisi ise çok yer kapladığı için hosting sağlayıcı firmalar tarafından yedekleme yapılmaz, yapılamaz. Bu noktada yine @Trustlayer firması haklı konumda.
  • 17-09-2013, 19:39:35
    #33
    kardeşim ben size bana dediğinizi diyorum. Siz bana destek talebimde dediniz ki fiyata zam yaptık KDV almaya başladık.
    Bende dedim ki fatura mevcut mu? Sizin cevabınız ise, evet faturanızı aylık olarak kesip saklıyoruz, isterseniz gönderebiliriz.
    Bende teker teker göndermeyin, 1 yıl olunca 12 faturayı toplu olarak gönderin dedim. siz de kabul ettiniz. Şimdi yan çizmenizden faturalarınızı ay ay kesmediğiniz, hatta diğer müşterilerinizin bazılarına hiç kesmediğiniz ortaya çıkıyor (birkaçı bana ulaştı çünkü).

    Herneyse ne şekilde kestiyseniz faturaları bana iletin, sonra karşınıza çıkacaktır o faturalar.

    E-postama ve buradaki mesajlarıma faturanızı şu tarihte göndereceğiz şeklinde bir dönüş alamadım, bu konuda bilgilendirme bekliyorum.

    -----------------------------------

    Bu arada konuya yazan birkaç arkadaşı tenzih ederek söylüyorum hostçu hostçuyu savunmasın artık. Her hosting şikayetinde aynı olmaya başladı. Nerede lekeli bir hostçu geliyor bir diğerini savunuyor.


    Neden kaliteli hizmet veren arkadaşlar buralarda değil düşünmek lazım.



    trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Anlamak mı istemiyorsunuz yoksa biz mi anlatamıyoruz ? Sizin talebiniz doğrultusunda size aylık fatura kesim işlemi yapılmamış, şimdi talep ediyorsunuz ve kesip gönderiyoruz.

    Biz hayır kesemeyiz mi dedik ? fatura istediniz kesiyoruz.

    Size son 1 yıl içerisinde kaç adet fatura kestiğimizi kanıtlamak zorunda değiliz, @Moderator talep ederse kesilmiş faturaları sadece kendisine (önemli noktaları gizleyerek )sunabiliriz,

    Bizim kendimizden veya yaptığımız işten şüphemiz veya endişemiz hiç bir zaman olmadı, sizin kuyruk acınızdan dolayı bin bir çeşit oyunu, kelime oyunlarını bırakın lütfen.

    Bu konudaki son mesajımdır,

    Bu mesajın altına istediğin kadar yazıp çizebilirsiniz.


    İyi çalışmalar, forumu bu tarz gereksiz bir konuyla meşgul ettiğimiz için forum üyelerinden özür dileriz.
  • 17-09-2013, 19:46:39
    #34
    genele konuşuyorum, bu şikayet konusuna da aynı mantıkta olan hostçular üşüşmüş, ben tekrar tekrar insanların dikkatini çekmek istiyorum, Hizmet satın almadan önce Şikayet bölümündeki konuları okusunlar alakasız insanlar, meslektaşlarını savunmak için kendileriyle alakası olmayan firmaları savunuyorlarsa bunlardan hizmet almayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin.

    yedek alma müşterinin sorumluluğundaysa, disk arızası yanması vs karşı verinin güvende tutulması kimin sorumluluğun da? hostçuların sorumluluğunda olan bir şey var mı? şu şikayet konularını bir inceleyin
    hostçuların sorumlu olduğu bir konu bulabilecek misiniz?

    hem bu işten para kazanacaksın hemde elini taşın altına koymayacaksın

    bu işi yaparken en önemli konunun veri güvenliği olduğundan bi habersen ne diye hostçuyum diye geçinirsin

    kdv isteyeceksin veya hizmete kdv ekleyeceksin istersek fatura göndereceksin

    hostçu diye geçinip raid sistemi kuramıyorsan bu işi bırakacaksın

    harddisk yanmayacak kardeşim, yanarsa da bunun sorumluluğunu alacaksın, almıyorsan bunu bağıra bağıra söyleyeceksin disk yanarsa, patlarsa verileriniz silinir, raid sistemimizde yok verileri kurtaramayız diyeceksin

    r10 dan müşteri bulduysan aynı müşterinin şikayet konusu açabileceğini de bekleyeceksin

    senede bir firmanın adını değiştirip aynı kalitesiz hizmeti temcit pilavı gibi insanların önüne sunmayacaksın

    3'ün 5'in hesabını yapmayıp yan gelip yatmayıp yedek alanı tahsis edeceksin müşteriye, dökümanları da sitene koyup bu şekilde yedek alabilirsin diyeceksin

    kötü günde sözleşme deyip topu taca atmayacaksın

    bir gün sert bir kayaya çarparsın bu işe girdiğine pişman olursun.
  • 17-09-2013, 23:44:00
    #35
    çok haklısın kardeşim, sadece para kazanmak üzerine kurulu bir sistem. bu yüzden ciddi hosting sağlayıcılar bu platformlarda her yere ilan açmıyorlar.

    beni de sinirlendiren işte bu oldu. adamlar bizden kaynaklı verileriniz silindi diyorlar ama telafisi yönünde adım atmıyorlar.
    Ve bu onlar için çok daha ağır sonuçlar doğuracak.
    Sanıyorum benim zararımın tazmininden başka maliye ile de muhattap olacaklar.

    mecburum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genele konuşuyorum, bu şikayet konusuna da aynı mantıkta olan hostçular üşüşmüş, ben tekrar tekrar insanların dikkatini çekmek istiyorum, Hizmet satın almadan önce Şikayet bölümündeki konuları okusunlar alakasız insanlar, meslektaşlarını savunmak için kendileriyle alakası olmayan firmaları savunuyorlarsa bunlardan hizmet almayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin.

    yedek alma müşterinin sorumluluğundaysa, disk arızası yanması vs karşı verinin güvende tutulması kimin sorumluluğun da? hostçuların sorumluluğunda olan bir şey var mı? şu şikayet konularını bir inceleyin
    hostçuların sorumlu olduğu bir konu bulabilecek misiniz?

    hem bu işten para kazanacaksın hemde elini taşın altına koymayacaksın

    bu işi yaparken en önemli konunun veri güvenliği olduğundan bi habersen ne diye hostçuyum diye geçinirsin

    kdv isteyeceksin veya hizmete kdv ekleyeceksin istersek fatura göndereceksin

    hostçu diye geçinip raid sistemi kuramıyorsan bu işi bırakacaksın

    harddisk yanmayacak kardeşim, yanarsa da bunun sorumluluğunu alacaksın, almıyorsan bunu bağıra bağıra söyleyeceksin disk yanarsa, patlarsa verileriniz silinir, raid sistemimizde yok verileri kurtaramayız diyeceksin

    r10 dan müşteri bulduysan aynı müşterinin şikayet konusu açabileceğini de bekleyeceksin

    senede bir firmanın adını değiştirip aynı kalitesiz hizmeti temcit pilavı gibi insanların önüne sunmayacaksın

    3'ün 5'in hesabını yapmayıp yan gelip yatmayıp yedek alanı tahsis edeceksin müşteriye, dökümanları da sitene koyup bu şekilde yedek alabilirsin diyeceksin

    kötü günde sözleşme deyip topu taca atmayacaksın

    bir gün sert bir kayaya çarparsın bu işe girdiğine pişman olursun.
  • 18-09-2013, 09:41:23
    #36
    Merhaba,

    Herkez birşeyler atıp tutuyor, yukarıda da dedim şimdi de diyorum, buradan yazıp çizmeyiniz, şikayetiniz varsa gerekli yerlere şikayet edin, maliye ile ilgili sorunumuz yok şükür Maliye denetmenleri gelir inceler sorun varsa usulsüzlük keserler bu sizi ilgilendirmez ki geçtiğimiz haftalarda denetimden geçtiğimizi hatırlatmak isterim.

    Konuyla ilgili başka mesaj göndermiyorum herkez kafasında kurduğu sistemde yaşıyor.