Merhaba,
Anlamak mı istemiyorsunuz yoksa biz mi anlatamıyoruz ? Sizin talebiniz doğrultusunda size aylık fatura kesim işlemi yapılmamış, şimdi talep ediyorsunuz ve kesip gönderiyoruz.
Biz hayır kesemeyiz mi dedik ? fatura istediniz kesiyoruz.
Size son 1 yıl içerisinde kaç adet fatura kestiğimizi kanıtlamak zorunda değiliz, @Moderator talep ederse kesilmiş faturaları sadece kendisine (önemli noktaları gizleyerek )sunabiliriz,
Bizim kendimizden veya yaptığımız işten şüphemiz veya endişemiz hiç bir zaman olmadı, sizin kuyruk acınızdan dolayı bin bir çeşit oyunu, kelime oyunlarını bırakın lütfen.
Bu konudaki son mesajımdır,
Bu mesajın altına istediğin kadar yazıp çizebilirsiniz.
İyi çalışmalar, forumu bu tarz gereksiz bir konuyla meşgul ettiğimiz için forum üyelerinden özür dileriz.
12 ay sonunda toplu olarak ifadesinden ne alnıyorsunuz? TOPLU ne demek? tek fatura toplu olur mu?
Fatura kesmedik diyemiyorsunuz açık açık.
destek panelindeki sizin mesajınızı da yazın. biz her ay zaten adınıza fatura kesiyoruz demiştiniz.
ÖZETLE FATURA KESMEDİNİZ HİÇ BİR MÜŞTERİNİZE