Merhaba,
Herkez birşeyler atıp tutuyor, yukarıda da dedim şimdi de diyorum, buradan yazıp çizmeyiniz, şikayetiniz varsa gerekli yerlere şikayet edin, maliye ile ilgili sorunumuz yok şükür Maliye denetmenleri gelir inceler sorun varsa usulsüzlük keserler bu sizi ilgilendirmez ki geçtiğimiz haftalarda denetimden geçtiğimizi hatırlatmak isterim.
Konuyla ilgili başka mesaj göndermiyorum herkez kafasında kurduğu sistemde yaşıyor.