• 18-09-2013, 10:00:38
    #37
    Gerekli makamlara başvuru için verilerimiz hazırdır. faturalarımı göndermenizi bekliyorum bu konuda.
    (kesmediğiniz faturaları da bu günden itibaren kesmeniz geçmiş ticaretleriniz için size sıkıntı oluşturacaktır. sizle ticareti bitirmiş ama faturası kesilmemiş müşterileriniz de varmış. bu onların görüşü)

    Burada "yazıp çizilenler" sizin ticari anlayışınızı kamuoyuna göstermek adına önemlidir.
  • 18-09-2013, 10:02:17
    #38
    Merhaba,


    O arkadaşlara söylerseniz bize ulaşmaları durumunda kesilmiş olan faturalarını alabileceklerini iletiniz lütfen.


    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli makamlara başvuru için verilerimiz hazırdır. faturalarımı göndermenizi bekliyorum bu konuda.
    (kesmediğiniz faturaları da bu günden itibaren kesmeniz geçmiş ticaretleriniz için size sıkıntı oluşturacaktır. sizle ticareti bitirmiş ama faturası kesilmemiş müşterileriniz de varmış. bu onların görüşü)

    Burada "yazıp çizilenler" sizin ticari anlayışınızı kamuoyuna göstermek adına önemlidir.
  • 18-09-2013, 10:05:45
    #39
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    Caner abiyi tanıyorum sevdiğim insandır.

    Hiç tanımasam bile
    Site sahiplerinin kendilerinin yedek alabileceğini nerdeyse herkez bilir.Yani ben acıkcası hergün aktif olarak sürekli yedek alan bi firma görmedim.
    Bu durumda suçlu trustlayer değil.
  • 18-09-2013, 10:16:57
    #40
    mevzu zaten yedek alıp almaması değildir, benim tüm verilerimin kaybına sebep olup hizmetimi bir süreliğine aksatmama neden olması , bunun karşın hiçbir sorumluluk kabul etmemesidir.

    ticaret yapıyoruz ve geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, mağdur durumda olmamamızdan suçlu trustlayer da değil ise kimdir?

    G6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Caner abiyi tanıyorum sevdiğim insandır.

    Hiç tanımasam bile
    Site sahiplerinin kendilerinin yedek alabileceğini nerdeyse herkez bilir.Yani ben acıkcası hergün aktif olarak sürekli yedek alan bi firma görmedim.
    Bu durumda suçlu trustlayer değil.
  • 18-09-2013, 10:20:05
    #41
    Merhaba,

    Bizde ticaret yapıp geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, çoluğumuza cocugumuza ailemize bakıyoruz,

    Siz 2 yıllık emeklerim var diyorsunuz siz 2 yıllık emeklerinize değer vermeyip yedek almaya tenezzül etmezseniz, af buyurun ki bu ilk kaybınız olmayacaktır, yaşamınız boyunca bu tedbirsizliğinizin sonucunda mağdur oluşlarınız devam edecektir.



    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevzu zaten yedek alıp almaması değildir, benim tüm verilerimin kaybına sebep olup hizmetimi bir süreliğine aksatmama neden olması , bunun karşın hiçbir sorumluluk kabul etmemesidir.

    ticaret yapıyoruz ve geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, mağdur durumda olmamamızdan suçlu trustlayer da değil ise kimdir?
  • 18-09-2013, 10:28:09
    #42
    * yedek alıyoruz ama sizin tüm verilerimi kaybedeceğinizi düşünmediğim için günlük yedek almıyordum.

    * sizin gibi amatör ve sorumluluklarını bilmeyen firmalar piyasadan yavaş yavaş çekilecektir diye umuyorum.

    * sizin yüzününden emeklerim kaybolmuş, siz hala ahkam kesme yüzsüzlüğünündesiniz ya, pes, diyecek sözüm yok.

    * tedbirsizliğim yüzünden mağdur olmadım, sizin de yukarıdaki mesajşarınızda yazdığınız gibi sizin yüzünüzden mağdur oldum.

    * şahıslarla işim yok, hesabım firma ile


    trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bizde ticaret yapıp geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, çoluğumuza cocugumuza ailemize bakıyoruz,

    Siz 2 yıllık emeklerim var diyorsunuz siz 2 yıllık emeklerinize değer vermeyip yedek almaya tenezzül etmezseniz, af buyurun ki bu ilk kaybınız olmayacaktır, yaşamınız boyunca bu tedbirsizliğinizin sonucunda mağdur oluşlarınız devam edecektir.
  • 18-09-2013, 10:38:34
    #43
    Merhaba,

    Bizim kimseye ahkam kestiğimiz yok, sorun şudur ki siz ahkam kesiyorsunuz...

    Bu sorun nerede olursanız olun hangi firmadan hizmet alırsanız alın heryerde başınıza gelebilceğini unutmayın lütfen.

    Yedeklerinizi biz silmedik, biz yok etmedik veya yok edecek bir işlemde bulunmadığımız için içimiz o açıdan rahat, ancak yaşanılan sorundan dolayı üzüntü içerisinde olduğumuzu her zaman belirterek, zeytin yağı gibi hiç bir zaman üste çıkmadık,

    Allah göstermesin "deprem,sel,yangın" gibi bir doğal afettede verileriniz kaybolabilirdi, buda onun gibi bir şey yani ansızın her an olabilcek bir şey...


    Lütfen sizde daha fazla yorum yazarak ne kendinizi yorun nede bizleri, şikayetiniz mi var ilgili yer bellidir, faturanız elinize ulaştığında şikayette bulunursunuz bu kadar. Buradan yazıp çizdikleriniz ahkam kesmeleriniz hukuk karşısında önemsiz olacağını unutmayın lütfen.



    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    * yedek alıyoruz ama sizin tüm verilerimi kaybedeceğinizi düşünmediğim için günlük yedek almıyordum.

    * sizin gibi amatör ve sorumluluklarını bilmeyen firmalar piyasadan yavaş yavaş çekilecektir diye umuyorum.

    * sizin yüzününden emeklerim kaybolmuş, siz hala ahkam kesme yüzsüzlüğünündesiniz ya, pes, diyecek sözüm yok.

    * tedbirsizliğim yüzünden mağdur olmadım, sizin de yukarıdaki mesajşarınızda yazdığınız gibi sizin yüzünüzden mağdur oldum.

    * şahıslarla işim yok, hesabım firma ile
  • 18-09-2013, 10:46:04
    #44
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevzu zaten yedek alıp almaması değildir, benim tüm verilerimin kaybına sebep olup hizmetimi bir süreliğine aksatmama neden olması , bunun karşın hiçbir sorumluluk kabul etmemesidir.

    ticaret yapıyoruz ve geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, mağdur durumda olmamamızdan suçlu trustlayer da değil ise kimdir?
    Suçlu gene trustlayer değil
    sonuçta size yorumdada dedim

    Trustlayer ' in Yedek alma gibi bi sorumluluğu bulunmamakta

    Bu durumda Sunucu değil komple dc yansa bile gene suçlu siz sayılıcaksınız.
    Sonuçta yedek almak trustlayer ' in değil sizin sorumluluğunuzda olan birşey.
  • 18-09-2013, 10:59:47
    #45
    firmanın sorumluluğunda olan nedir, ne için ben yüzlerce liralık ödeme yaptım ?

    hizmet alacak olanlara belirtilsin ki ne olursa olsun verilerinizi korumak zorunda değiliz, her an silinebilirler.

    burada siz her ne kadar görmek istemeseniz de müşteri mağduriyeti var. Kader diyip geçilemeyecek de bir zarar söz konusu.