Merhaba,

Bizde ticaret yapıp geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, çoluğumuza cocugumuza ailemize bakıyoruz,

Siz 2 yıllık emeklerim var diyorsunuz siz 2 yıllık emeklerinize değer vermeyip yedek almaya tenezzül etmezseniz, af buyurun ki bu ilk kaybınız olmayacaktır, yaşamınız boyunca bu tedbirsizliğinizin sonucunda mağdur oluşlarınız devam edecektir.



wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mevzu zaten yedek alıp almaması değildir, benim tüm verilerimin kaybına sebep olup hizmetimi bir süreliğine aksatmama neden olması , bunun karşın hiçbir sorumluluk kabul etmemesidir.

ticaret yapıyoruz ve geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, mağdur durumda olmamamızdan suçlu trustlayer da değil ise kimdir?