* yedek alıyoruz ama sizin tüm verilerimi kaybedeceğinizi düşünmediğim için günlük yedek almıyordum.
* sizin gibi amatör ve sorumluluklarını bilmeyen firmalar piyasadan yavaş yavaş çekilecektir diye umuyorum.
* sizin yüzününden emeklerim kaybolmuş, siz hala ahkam kesme yüzsüzlüğünündesiniz ya, pes, diyecek sözüm yok.
* tedbirsizliğim yüzünden mağdur olmadım, sizin de yukarıdaki mesajşarınızda yazdığınız gibi sizin yüzünüzden mağdur oldum.
* şahıslarla işim yok, hesabım firma ile
Merhaba,
Bizde ticaret yapıp geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, çoluğumuza cocugumuza ailemize bakıyoruz,
Siz 2 yıllık emeklerim var diyorsunuz siz 2 yıllık emeklerinize değer vermeyip yedek almaya tenezzül etmezseniz, af buyurun ki bu ilk kaybınız olmayacaktır, yaşamınız boyunca bu tedbirsizliğinizin sonucunda mağdur oluşlarınız devam edecektir.