* yedek alıyoruz ama sizin tüm verilerimi kaybedeceğinizi düşünmediğim için günlük yedek almıyordum.

* sizin gibi amatör ve sorumluluklarını bilmeyen firmalar piyasadan yavaş yavaş çekilecektir diye umuyorum.

* sizin yüzününden emeklerim kaybolmuş, siz hala ahkam kesme yüzsüzlüğünündesiniz ya, pes, diyecek sözüm yok.

* tedbirsizliğim yüzünden mağdur olmadım, sizin de yukarıdaki mesajşarınızda yazdığınız gibi sizin yüzünüzden mağdur oldum.

* şahıslarla işim yok, hesabım firma ile


trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Bizde ticaret yapıp geçimimizi bu şekilde sağlıyoruz, çoluğumuza cocugumuza ailemize bakıyoruz,

Siz 2 yıllık emeklerim var diyorsunuz siz 2 yıllık emeklerinize değer vermeyip yedek almaya tenezzül etmezseniz, af buyurun ki bu ilk kaybınız olmayacaktır, yaşamınız boyunca bu tedbirsizliğinizin sonucunda mağdur oluşlarınız devam edecektir.