Merhaba,

Bizim kimseye ahkam kestiğimiz yok, sorun şudur ki siz ahkam kesiyorsunuz...

Bu sorun nerede olursanız olun hangi firmadan hizmet alırsanız alın heryerde başınıza gelebilceğini unutmayın lütfen.

Yedeklerinizi biz silmedik, biz yok etmedik veya yok edecek bir işlemde bulunmadığımız için içimiz o açıdan rahat, ancak yaşanılan sorundan dolayı üzüntü içerisinde olduğumuzu her zaman belirterek, zeytin yağı gibi hiç bir zaman üste çıkmadık,

Allah göstermesin "deprem,sel,yangın" gibi bir doğal afettede verileriniz kaybolabilirdi, buda onun gibi bir şey yani ansızın her an olabilcek bir şey...


Lütfen sizde daha fazla yorum yazarak ne kendinizi yorun nede bizleri, şikayetiniz mi var ilgili yer bellidir, faturanız elinize ulaştığında şikayette bulunursunuz bu kadar. Buradan yazıp çizdikleriniz ahkam kesmeleriniz hukuk karşısında önemsiz olacağını unutmayın lütfen.



wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* yedek alıyoruz ama sizin tüm verilerimi kaybedeceğinizi düşünmediğim için günlük yedek almıyordum.

* sizin gibi amatör ve sorumluluklarını bilmeyen firmalar piyasadan yavaş yavaş çekilecektir diye umuyorum.

* sizin yüzününden emeklerim kaybolmuş, siz hala ahkam kesme yüzsüzlüğünündesiniz ya, pes, diyecek sözüm yok.

* tedbirsizliğim yüzünden mağdur olmadım, sizin de yukarıdaki mesajşarınızda yazdığınız gibi sizin yüzünüzden mağdur oldum.

* şahıslarla işim yok, hesabım firma ile