Ziranbula kardeşim cidden acını paylaşıyorum adam yedeklerini kaybettiğinde geçekten attan düşmüşe dönüyor, geçmiş olsun ama caner kardeşimlede bir ticaretim oldu oda ciddi anlamda düzgün bir insandır bu konuda yanlış analama kimseyi savunmuyorum. Bu hostingcilik işinin dibi düşmüş durumda bende çok yedek ve para kaybettim ama herzamanda eski aldığım yedeklerle kaybımı aza indirdim bence bu konuda canerinde biraz daha dikkatli olması lazım bakın büyük datacenterlara adam deactid server verirken usb bellekte ekliyor neden yedeklerinize bir şey olmasın diye caner de bence bundadn sonra yedekli çalışmayı maliyetli olsada bu işi fiyatlarına yansıtıp çalışması şart 1 müsibed 1000 nasihatdan iyidir herkesin bu olaydan ders çıkarması lazım. Yanan hdd gelince ciddi anlamda bakılsa belki bir şeyler yapılabilir yani daha önce kurtardığım diskler oldu kartlarını değiştirerek mağduriyetin ortadan kalması için biraz daha iyi niyet ve sağ duyu olmalı bence.