genele konuşuyorum, bu şikayet konusuna da aynı mantıkta olan hostçular üşüşmüş, ben tekrar tekrar insanların dikkatini çekmek istiyorum, Hizmet satın almadan önce Şikayet bölümündeki konuları okusunlar alakasız insanlar, meslektaşlarını savunmak için kendileriyle alakası olmayan firmaları savunuyorlarsa bunlardan hizmet almayı aklınızın ucundan bile geçirmeyin.
yedek alma müşterinin sorumluluğundaysa, disk arızası yanması vs karşı verinin güvende tutulması kimin sorumluluğun da? hostçuların sorumluluğunda olan bir şey var mı? şu şikayet konularını bir inceleyin
hostçuların sorumlu olduğu bir konu bulabilecek misiniz?
hem bu işten para kazanacaksın hemde elini taşın altına koymayacaksın
bu işi yaparken en önemli konunun veri güvenliği olduğundan bi habersen ne diye hostçuyum diye geçinirsin
kdv isteyeceksin veya hizmete kdv ekleyeceksin istersek fatura göndereceksin
hostçu diye geçinip raid sistemi kuramıyorsan bu işi bırakacaksın
harddisk yanmayacak kardeşim, yanarsa da bunun sorumluluğunu alacaksın, almıyorsan bunu bağıra bağıra söyleyeceksin disk yanarsa, patlarsa verileriniz silinir, raid sistemimizde yok verileri kurtaramayız diyeceksin
r10 dan müşteri bulduysan aynı müşterinin şikayet konusu açabileceğini de bekleyeceksin
senede bir firmanın adını değiştirip aynı kalitesiz hizmeti temcit pilavı gibi insanların önüne sunmayacaksın
3'ün 5'in hesabını yapmayıp yan gelip yatmayıp yedek alanı tahsis edeceksin müşteriye, dökümanları da sitene koyup bu şekilde yedek alabilirsin diyeceksin
kötü günde sözleşme deyip topu taca atmayacaksın
bir gün sert bir kayaya çarparsın bu işe girdiğine pişman olursun.
sitenizde "Eski otomasyon sistemimizden yeni sistemimize geçiş tüm müşterilerimiz için tek tek yapılacaktır. " yazıyor.
taşıyor musunuz? hala müşteri panelime giremiyorum.
Not: yetkili özelden ulaştı biz tekrar üye olacakmışız, kabul etmiyorum; bilgilerimde eksik yanlış yok, taşıyamıyorsanız para iadesi yapın böyle saçma sapan iş olmaz. sitenize neden yazdınız o zaman