çalıp oynamıyoruz, müşteriniz konumundayım ve firmanız hakkındaki şikeyetimi bu platformda kamuoyunun gözleri önüne seriyorum.

"imzaladığım (onayladığım) sözleşmede " Trustlayer müşterilerinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır." diye bir ibare vardı. halen de olabilir bilmiyorum." ifademi de verdiğim screenda açık olarak gördükten sonra mesajınızı bu üslupta yazdığınızı düşünüyorum.


trustlayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Sözleşmemiz değiştirilmedi, sözleşmedede yazdılığı gibi, biz üzerimize düşen görevi fazlasıyla yaptığımızı düşğünüyoruz durumuda size açık bir dille anlatmaya çalıştık bundan sonra diyecek birşey yok dilediğiniz gibi çalıp oynayabilirsiniz.