• 22-09-2010, 00:07:26
    #64
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitelerime giren .js kodlarını Norton sağolsun farkedemedim ve sitem Google da cezalı duruma düştü. Bu yüzden nortonu silip nod32 yükledim ama konudaki mesajları okuyunca kaldırmaya karar verdim Avast ve avg arasında kaldım..
    AVG kur pişman olmazsın
  • 22-09-2010, 07:48:46
    #65
    Üyeliği durduruldu
    bir kere zemana ile nod32 yi aynı kefeye koymak olmaz.
    nod32 bir antivirüs programıdır. yani çalışmayan uygualamarı taratırsınız.
    zemana ise sadece programın yaptıklarını inceler ve sadece çalışan programın inceleme şansı var çalıştırman birşey bulamaz.

    eğer antivirüsten şikayetçiyseniz avgninde fayda etceğini zannetmiyorum. kaldıki 1 virüs çıktıgında ilk haberi olan ve araştıran genelde eset dir.threatsense ile virüsler yayılmadan direk bulma imkanı var.
    derseniz ilk virüsler tamam ama avg neden böyle bir çok virüs buluyor vs derseniz şöyle birşey var.
    antivrüslerin bir çoğu programcıların programlarken kullandıkları apilere göre işlem yapar bölyelikle türevleride yakalanır.
    api seçmede en vasat olan antivürs ise avg dir. bu yüzden virüs olmayan birçok şeyi virüs olarak algılaması normal. örn kendimden örnek vereyim.
    sunucuma bağalanarak verisyon kontrolu yaptıroyordum. sonra arkadasım virüs var dedi. dedim hangi antivürs dedi avg .
    sunucudan bilgi çekerken kullandıgım api yi değiştirince sorun kalktı.
    ha bu durumlar için firewall tabi gerek bunun için zone alarm iyi diyolar.
    ayrıca zemannanın sezgisel dediği(aslında oda bir veritabanından bakarak işlem yapan programdır) motoru antivirüs programı olarak avira dada var.
    eğer benim gibi programlarla ilgilenen varsa bazen sadece aviranın virüs buldugu açıktır. bunun nedeni sezgisel olmadır.
    farzı misal. eğer system32 ye bişi kopyalatırsanız bir kod ile avira öter ama diğerleri ötmeyebilir. fakat c ye kopyalatırsanız avira ötmez.

    yani aslında anlatmak istediğim bir antivirüs veya herhangi bir program kullanırken nasıl çalıştıgını anlamaktır.
  • 22-09-2010, 12:55:21
    #66
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    LinkSatisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kere zemana ile nod32 yi aynı kefeye koymak olmaz.
    nod32 bir antivirüs programıdır. yani çalışmayan uygualamarı taratırsınız.
    zemana ise sadece programın yaptıklarını inceler ve sadece çalışan programın inceleme şansı var çalıştırman birşey bulamaz.


    eğer antivirüsten şikayetçiyseniz avgninde fayda etceğini zannetmiyorum. kaldıki 1 virüs çıktıgında ilk haberi olan ve araştıran genelde eset dir.threatsense ile virüsler yayılmadan direk bulma imkanı var.
    derseniz ilk virüsler tamam ama avg neden böyle bir çok virüs buluyor vs derseniz şöyle birşey var.
    antivrüslerin bir çoğu programcıların programlarken kullandıkları apilere göre işlem yapar bölyelikle türevleride yakalanır.
    api seçmede en vasat olan antivürs ise avg dir. bu yüzden virüs olmayan birçok şeyi virüs olarak algılaması normal. örn kendimden örnek vereyim.
    sunucuma bağalanarak verisyon kontrolu yaptıroyordum. sonra arkadasım virüs var dedi. dedim hangi antivürs dedi avg .
    sunucudan bilgi çekerken kullandıgım api yi değiştirince sorun kalktı.
    ha bu durumlar için firewall tabi gerek bunun için zone alarm iyi diyolar.
    ayrıca zemannanın sezgisel dediği(aslında oda bir veritabanından bakarak işlem yapan programdır) motoru antivirüs programı olarak avira dada var.
    eğer benim gibi programlarla ilgilenen varsa bazen sadece aviranın virüs buldugu açıktır. bunun nedeni sezgisel olmadır.
    farzı misal. eğer system32 ye bişi kopyalatırsanız bir kod ile avira öter ama diğerleri ötmeyebilir. fakat c ye kopyalatırsanız avira ötmez.

    yani aslında anlatmak istediğim bir antivirüs veya herhangi bir program kullanırken nasıl çalıştıgını anlamaktır.
    Ben Zemana antivirüstür, nod32 den daha iyidir diye birşey demedim. Antivirüs kullanmayın hiç biri hiç bir işe yaramıyor onun yerine zemana kullanın dedim.
  • 22-09-2010, 17:46:52
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Protectstar 2010 test sonuçlarına bir göz atın. Malesef Almanca ama şu resmi pdf'den aldım.
    Nerde Kaspersky, nerde Avg nerde diğerleri.
    PDF linki: http://www.protectstar-testlab.org/c...is2010_web.pdf

  • 22-09-2010, 17:49:50
    #68
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Protectstar 2010 test sonuçlarına bir göz atın. Malesef Almanca ama şu resmi pdf'den aldım.
    Nerde Kaspersky, nerde Avg nerde diğerleri.
    PDF linki: http://www.protectstar-testlab.org/c...is2010_web.pdf
    Hocam diyorum size bak. 1 ay kullanın nod32. Ardından güncelleyin ve taratın. Daha sonra birde AVG ile taratın
  • 22-09-2010, 18:00:46
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Intel McAfee'yi aldıktan sonra McAfee'de ciddi teknolojik gelişmeler olacak özellikle donanım tabanlı online güvenlikte. izleyip görelim diyorum her ne kadar McAfee bir çok testte sınıfta kaldıysa da
  • 22-09-2010, 18:03:40
    #70
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diyorum size bak. 1 ay kullanın nod32. Ardından güncelleyin ve taratın. Daha sonra birde AVG ile taratın
    her antivirüs %100 koruma sağlamamaktadır zaten birinin bulduğunu diğeri bulamıyor avg nod32 kaspersky avast panda nortonda azcık kullandım..
    avg tamam memnumdum ama ağır avast çok ağır nortona vakit bilee vermedim çok çok ağır oldugu içni kaldırdım kaspersky dünyada 1. sırayı alıyo yanlış hatırlamıyosam ama kaspersky de sürekli birşeyler bulup kastırıyor ben en çok panda dan memnum oldum ki kimse yi panda kullandıgını duymadım görmedim listeler yapıldığında ilk 10 a dahi girmedi ama en sağlam antivirüslerden biriydi bence sen şimdi nod32 yi begenmiyorsun olabilirr ama ağır olmadıgı için herkes tercih ediyo ben buzamana kadar en çok avg ve nod32 kullandım nod 32 de listede ilk 3 içerisinde... virüs girmicek diye birşey yok her gün virüs ürüyor başkalarının kafasında kuşku kalmasın diye yazdım...
  • 22-09-2010, 18:07:41
    #71
    Üyeliği durduruldu
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Intel McAfee'yi aldıktan sonra McAfee'de ciddi teknolojik gelişmeler olacak özellikle donanım tabanlı online güvenlikte. izleyip görelim diyorum her ne kadar McAfee bir çok testte sınıfta kaldıysa da
    Bunu yazacaktım ki sen yazmışsın. Aynı kanaatteyim. 3-5 aya kalmaz McAfee tahta oturur.
  • 22-09-2010, 18:13:29
    #72
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    azef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yazacaktım ki sen yazmışsın. Aynı kanaatteyim. 3-5 aya kalmaz McAfee tahta oturur.
    Otursada rahatlasak