Nod32 Kullanmayın!
120
●9.020
- 20-09-2010, 16:45:19Ona bakılırsa microsoft siteleri de hackleniyor, windows kullanmaktan vazgeçiyor musunuz?
- 20-09-2010, 16:47:19avast'ta nod 32 de bi bQka yaramayan Antivirüslerdir. Karalama açısından düşünmeyin ben hepsini uzun ca süre denedim. Eğerki Bilgisayarınızda nod 32 var ise tüm pc yi taratıp nod 32 yi kaldırın. Bir de kaspersky ile taratın. Başka birşeye gerek yok.
Şu anda pure kullanıyorum ancak lisansını almadım henüz. Onu da alacağım.. Ayrıca pure pek kasmayan bir antivirüs - 20-09-2010, 16:48:49Zorunda kalmadıkça microsoft işletim sistemine sahip bilgisayarımı kullanmıyorum zaten.Hacklenmesi sonucu bana maddi manevi zarar verecebilecek tüm bilgilerime macbook üzerinden erişiyorum.Ben kullanmaktan vazgeçeli çok oldu yaniElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 20-09-2010, 16:54:37
- 20-09-2010, 17:26:25Üyeliği durdurulduNorton yüklü bilgisayarımdan harici harddisk'ime virüs bulaştı. Arkadaşımın antivirüs'ü Avira. Ona gittiğimde anında yakaladı virüs.kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Norton'un yakaladıklarınıda Avira yakalayamıyor ama. Ortaya karışık birşey yokmu şöyle.
.