• 20-09-2010, 16:45:19
    #37
    sunucuoptimizasyon.com
    Ona bakılırsa microsoft siteleri de hackleniyor, windows kullanmaktan vazgeçiyor musunuz?
  • 20-09-2010, 16:47:19
    #38
    avast'ta nod 32 de bi bQka yaramayan Antivirüslerdir. Karalama açısından düşünmeyin ben hepsini uzun ca süre denedim. Eğerki Bilgisayarınızda nod 32 var ise tüm pc yi taratıp nod 32 yi kaldırın. Bir de kaspersky ile taratın. Başka birşeye gerek yok.

    Şu anda pure kullanıyorum ancak lisansını almadım henüz. Onu da alacağım.. Ayrıca pure pek kasmayan bir antivirüs
  • 20-09-2010, 16:48:49
    #39
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona bakılırsa microsoft siteleri de hackleniyor, windows kullanmaktan vazgeçiyor musunuz?
    Zorunda kalmadıkça microsoft işletim sistemine sahip bilgisayarımı kullanmıyorum zaten.Hacklenmesi sonucu bana maddi manevi zarar verecebilecek tüm bilgilerime macbook üzerinden erişiyorum.Ben kullanmaktan vazgeçeli çok oldu yani .
  • 20-09-2010, 16:54:37
    #40
    siz hala antivirüs mü kullanıyorsunuz

    http://www.sandboxie.com/
    ile tanışsanız güzel olurdu
  • 20-09-2010, 16:56:13
    #41
    Bugüne kadar hiç antivirüsüm olmadı. Pc Allah'a emanet. Bugüne kadar büyük bir sorunda yaşamadım şükür Ve bana göre de hangi siteye girdiğini bildiğin sürece sorun yok..
  • 20-09-2010, 16:59:03
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Norton kullanıyordum fakat şu AVG'yi bir deneyelim.
  • 20-09-2010, 17:00:55
    #43
    Avira Kurun Kafanız Rahat Olsun.
  • 20-09-2010, 17:02:20
    #44
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Eğer illa kullanıcam derseniz AVG öneririm ama yanında mutlaka Zemana AntiLogger kurun. Antivirüs olmasa bile Zemana kurun. Gerçekten çok iyi bir program.

    Çok şükür bende vaz geçtim artık Windowstan. Çok zorunda kalmadıkça kullanmam
  • 20-09-2010, 17:26:25
    #45
    Üyeliği durduruldu
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avira Kurun Kafanız Rahat Olsun.
    Norton yüklü bilgisayarımdan harici harddisk'ime virüs bulaştı. Arkadaşımın antivirüs'ü Avira. Ona gittiğimde anında yakaladı virüs.

    Norton'un yakaladıklarınıda Avira yakalayamıyor ama. Ortaya karışık birşey yokmu şöyle.