Eğer illa kullanıcam derseniz AVG öneririm ama yanında mutlaka Zemana AntiLogger kurun. Antivirüs olmasa bile Zemana kurun. Gerçekten çok iyi bir program.

Çok şükür bende vaz geçtim artık Windowstan. Çok zorunda kalmadıkça kullanmam