Kasmadığı için bende çok memnundum. İlk hesaplarım çalındığında yine takmamıştım. Ama son çalındığında AVG kurup tarattığımda dünya kadar virüs buldu.
AVG den önce Zemana kurmuştum. Sürekli bir gönderim vardı ve zemana onlarıda engelledi.
Ama şuan ne kullanıyorsun diyorsan ubuntuya geçtim kafam rahat
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOooooooooooooooooooooooooooo
Sende benim gibisin demek
Kaspersky 2010 lisanslı + zemana lisanslı fayda etmiyordu, iframe yiyordum. Ubuntuya geçtim 3-4 ay oldu. Soru

ların olursa pm at