Konu
Nod32 Kullanmayın!
20-09-2010, 18:13:12
#47
Webcontroller
Nod32 gerçekten hiç bir işe yaramıyor. Nod32 kurulu bilgisayara keylogger kuruyorum banamısın demiyor.
En güvenlisi Kaspersky.