AVG kullanıyorum, nod32 kurulu bilgisayar açılmak bilmezdi, tüm exe dosyaları bozuluyordu, üzerine avg kurdum be 130 küsür virüs temizledi, artından bilgisayar normale döndü, güya nod32 günceldi ve hiçbirşey bulmadı bilgisayarda. AVG 3 senedir hiç mağdur etmedi beni. Herkese tavsiye ederim.