• 02-10-2010, 23:43:24
    #91
    AbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pc yi adam gibi kullanan anti virüssüz de virüs bulaştırmaz.
    pc yi adam gibi kullanmayana en kral antivirüs de işe yaramaz.

    öncelikle iş kullanıcıda bitiyor.
    Valla ben adam gibi kullanıyorum. Çok da dikkat ediyorum ama bazen geliyor işte. Nerden geldiği belli olmuyor
  • 02-10-2010, 23:47:14
    #92
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    AbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pc yi adam gibi kullanan anti virüssüz de virüs bulaştırmaz.
    pc yi adam gibi kullanmayana en kral antivirüs de işe yaramaz.

    öncelikle iş kullanıcıda bitiyor.
    Gel bu sözünü test edelim. Kabul mü
  • 03-10-2010, 00:10:55
    #93
    AVG kullanıyorum, nod32 kurulu bilgisayar açılmak bilmezdi, tüm exe dosyaları bozuluyordu, üzerine avg kurdum be 130 küsür virüs temizledi, artından bilgisayar normale döndü, güya nod32 günceldi ve hiçbirşey bulmadı bilgisayarda. AVG 3 senedir hiç mağdur etmedi beni. Herkese tavsiye ederim.
  • 03-10-2010, 01:08:45
    #94
    Üyeliği durduruldu
    Bilgi için Teşekkürler. AVG kullanmaya başlayacağım.
  • 03-10-2010, 01:38:12
    #95
    Üyeliği durduruldu
    Anti Virüs kullanmıyorum ama müşterilere kurduğum program Microsoft Security Essential.Kasma derdi yok tıkır tıkır çalışıyor, windows'unuzun orjinal olması lazım tek sıkıntı o.
  • 03-10-2010, 10:23:38
    #96
    NewidWid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anti Virüs kullanmıyorum ama müşterilere kurduğum program Microsoft Security Essential.Kasma derdi yok tıkır tıkır çalışıyor, windows'unuzun orjinal olması lazım tek sıkıntı o.
    valla benim win7 x64 çakmanın en önde gideni kurdum tıkır tıkır çalışıyo
  • 03-10-2010, 12:14:41
    #97
    bende eset kullanıyordum avg kurdum 2 si aynı anda çalışıyor avg truva atı buldu hemen
  • 11-11-2010, 04:35:35
    #98
    nod 32 sadece ücretli lisans ile alınanlar işe yarıyor..
  • 11-11-2010, 04:40:20
    #99
    Üyeliği durduruldu
    lisanslı kullanıcsıyım hic bir sorun yaşamadım yıllardır bunu kullanıyorum sende bişiler vardır