Konu
Nod32 Kullanmayın!
03-10-2010, 10:23:38
#96
technonur
NewidWid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anti Virüs kullanmıyorum ama müşterilere kurduğum program Microsoft Security Essential.Kasma derdi yok tıkır tıkır çalışıyor, windows'unuzun orjinal olması lazım tek sıkıntı o.
valla benim win7 x64 çakmanın en önde gideni kurdum tıkır tıkır çalışıyo