• 17-11-2010, 22:46:59
    o kadar kişi kullanıyorda sorun cıkmıyor.
    Tek sendemi cıkacak
    Yanlış karar veriyorsun.. Suçu nod32 yerine kullandıgın programlarda ve kendinde ara. Bende yıllardır kullanıyorum tek 1 sorun yaşamadım.

    diğer yorum yazan arkadaşlarla ortak görüşteyiz...
  • 17-11-2010, 22:54:25
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar kişi kullanıyorda sorun cıkmıyor.
    Tek sendemi cıkacak
    Yanlış karar veriyorsun.. Suçu nod32 yerine kullandıgın programlarda ve kendinde ara. Bende yıllardır kullanıyorum tek 1 sorun yaşamadım.

    diğer yorum yazan arkadaşlarla ortak görüşteyiz...
    Bir kere bana laf ettin uzaklaştırdılar daha yetmedimi? Nedir benden yana bu kuyruk acın
  • 17-11-2010, 23:08:24
    Eset nod32 kullanan arkadaşlara önerim lisanslı sürümlerini kullanmanız. Kesinlikle crackli sürümleri kullanarak yorum yapmayın. Lisansları için ücret ödemeden de 3 aylık hesaplar temin edebiliriz Eset Nod32 satış noktalarından.

    Programlarda gerekli ayarlamaları yapmanız kesinlikle gereklidir. Aksi taktirde tam koruma alamazsınız.
  • 17-11-2010, 23:57:13
    Nod 32 bazen gerçekten sıkıyor insanı ama yinede fena değil.
  • 18-11-2010, 00:03:18
    avast kullanıyorum, hiç sorun yaşamadım ve hiç kasmıyor.
    Bir ara promosyon gelen trend micro kurmuştum, sanki bilgisayarın vitesi düştü gibi oldu
  • 18-11-2010, 09:31:49
    Nod32 bilgisayarımda kurulu iken 6 tane virüs bulaşmış ve bunları silemeyen bir program Nod32.Kaldırıp Avira kurdum anında temizledi.Bu program çöp+geri donusum kutusunu bosalt cinsinden
  • 18-11-2010, 17:06:33
    nod32 kalite bir programdır bukadar basit çöpe atılabilecegine inanmıyorum.
    he tabi bu konuda 100 kullanıcının 95 tanesi crackli yada demo sürüm kullandıgı için veri tabanını güncellememektedir eminim.

    parayı veren düdügü calar desem
  • 18-11-2010, 17:13:12
    Microsoft Security Essentials...
    Varsa siler yoksa yoktur
  • 18-11-2010, 17:13:37
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nod32 kalite bir programdır bukadar basit çöpe atılabilecegine inanmıyorum.
    he tabi bu konuda 100 kullanıcının 95 tanesi crackli yada demo sürüm kullandıgı için veri tabanını güncellememektedir eminim.

    parayı veren düdügü calar desem
    Parayı verdim, düdüğü çalamadım