Konu
Nod32 Kullanmayın!
18-11-2010, 17:06:33
#115
Direknet
nod32 kalite bir programdır bukadar basit çöpe atılabilecegine inanmıyorum.
he tabi bu konuda 100 kullanıcının 95 tanesi crackli yada demo sürüm kullandıgı için veri tabanını güncellememektedir eminim.
parayı veren düdügü calar desem