nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar kişi kullanıyorda sorun cıkmıyor.
Tek sendemi cıkacak
Yanlış karar veriyorsun.. Suçu nod32 yerine kullandıgın programlarda ve kendinde ara. Bende yıllardır kullanıyorum tek 1 sorun yaşamadım.

diğer yorum yazan arkadaşlarla ortak görüşteyiz...
Bir kere bana laf ettin uzaklaştırdılar daha yetmedimi? Nedir benden yana bu kuyruk acın