Açıkcası girdiğim siteleri biliyorum indirdiğim programları tanıyorum gerisi boş
Zaten virüs yicekseniz her türlü yiyorsunuz elbet bir açığı bulup kaçıyorlar..En önemlisi üst komşum avg kullanıyor bana dedi pc biraz kasılıyor gittim biraz kurcaladım bu arada dedim nod32 kullan hem türkçe rahat edersin kurdum ve 5 dakika içinde yanda uyarı verdi rahat 50-60 tane trojan ve truva vb. şeyler buldu....Makinanında neden kasıldığı belli oldu

Açıkcası ben nod32 kullanıyorum memnunum gerisi hava civa