• 11-11-2010, 17:53:41
    Aramızdan Ayrılanlar....
    5 Senedir nod32 kullanıyorum sadece 6-7 ayda bir format çekerim oda makina rahatlasın diye..

    Açıkcası girdiğim siteleri biliyorum indirdiğim programları tanıyorum gerisi boş Zaten virüs yicekseniz her türlü yiyorsunuz elbet bir açığı bulup kaçıyorlar..

    En önemlisi üst komşum avg kullanıyor bana dedi pc biraz kasılıyor gittim biraz kurcaladım bu arada dedim nod32 kullan hem türkçe rahat edersin kurdum ve 5 dakika içinde yanda uyarı verdi rahat 50-60 tane trojan ve truva vb. şeyler buldu....Makinanında neden kasıldığı belli oldu

    Açıkcası ben nod32 kullanıyorum memnunum gerisi hava civa
  • 11-11-2010, 18:01:19
    Ben de 3 senedir formatsız Nod32 kullanıyorum. Gayet iyi oldugunu dusunuyorum...
  • 11-11-2010, 18:02:26
    eğer nod32 den sorun yşaıyorsanız direkt müşteri temsilcleriyle görüşün. hemen yardım ediyorlar. bilgisayarın yavaş açılması gibi sorunlarda default ayarlarla iligili olabilir nod32'nin. en iyi performansı veren ayarları var. onları yapmanız gerekiyor.
  • 11-11-2010, 18:04:27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçen gün yıllardır beğenerek kullandığım antivir, şüphelendiğim işlemlere karşı bir uyarı vermedi, nod32 yükledim virüs olarak görüp karantinaya aldı...
    yani bir antivirüs programı yeterli olmayabiliyor ben 2 tane birden kullanıyorum artık
  • 11-11-2010, 21:55:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 yıldır nod32 kullanıyorum hiç sorun yaşamadım.
  • 12-11-2010, 00:48:08
    Hergün Cifle Makinayı Temizliyorum Virüs Bakteri Ne Varsa Karantina Altında. "0" Kasılma Hemde (:
  • 12-11-2010, 14:29:09
    ben 2 senedir eset smart security 4 kullanıyorum lisansı vürüs hiç girmedi
  • 15-11-2010, 09:50:08
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel bu sözünü test edelim. Kabul mü
    Kabul, hadi.
  • 15-11-2010, 13:00:41
    Yıllardır her antivirüs programını denememe rağmen ücretliler dahil ücretsiz AVİRA ANTİVİR den daha iyisine rastlamadım. Avira yı kurun kafanız rahat etsin. eset etkisiz eleman..