geçen gün yıllardır beğenerek kullandığım antivir, şüphelendiğim işlemlere karşı bir uyarı vermedi, nod32 yükledim virüs olarak görüp karantinaya aldı...
yani bir antivirüs programı yeterli olmayabiliyor ben 2 tane birden kullanıyorum artık