Nod32 Kullanmayın!
120
●9.020
- 26-09-2010, 17:50:19Hocam antivirüs hepsi yalan kasmaktan başka bişe yapmıyor nod32 bi kurdum sanki hiç virüs yok bişe yok ama virüsden çöküyor makina bizimki yook bi uyarı verir orda lisans bittimi onu hiç kaçırmaz
- 01-10-2010, 23:54:08Misafirevet 1 kere bulaştıktan sonra en iyi çözüm format oluyorDoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2010, 11:03:52ben bu nod32 i 5 yıldır kullanmayın diyorum çevreme ancak nafile. adamlar isim yapmış o isimle gidiyor. Nod32 olan bir makinaya avira kurdum nod32 de dahil virüs cıktı makinayı olduğu gibi virüs sarmış. www.free-av.com öğreniyorum mutlaka %100 başarı sağlar.
- 02-10-2010, 11:18:45Format akıl işi değil, bir sürü programı tekrar kurup eski düzene sokmak günler alıyor, hem formatta bütün hardiskleri tamamen silmiyorsanSahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günde 3 öğün format atsan bile virüsler gitmiyor, çünkü kendini D diske E diske de kopyalamış oluyor, D diski felan tamamen silmekte ben dahil herkesin yapabileceği bir iş değil yedekleme sorunundan dolayı. - 02-10-2010, 17:07:00Ağustos 2010 antivirüs testi
http://www.av-comparatives.org/image...od_aug2010.pdf
Seçim konusunda yardımcı olabilir
- 02-10-2010, 17:52:09pc yi adam gibi kullanan anti virüssüz de virüs bulaştırmaz.
pc yi adam gibi kullanmayana en kral antivirüs de işe yaramaz.
öncelikle iş kullanıcıda bitiyor. - 02-10-2010, 23:41:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.+++ aynenAbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle